تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بعد از اينکه علي نظري جويباري مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال اعلام کرد که برنامه اي براي جذب عنايتي ندارند، مهاجم سابق استقلال نسبت به اين موضوع واکنش تندي نشان داد.



عنایتی به "تک گل" گفت که 5 سال سکوت کرده ولی اگر حقایق را بگوید خیلی ها نمی‌ توانند سرشان را بالا بگیرند.

از قلعه‌نویی و افشارزاده تشکر می‌کنم
از آقای قلعه‌نویی که در برنامه رادیویی اعلام کرد که من را می‌ خواهد تشکر می‌ کنم و برای آقای افشارزاده هم احترام خاصی قائلم. آنها نشان دادند که حسن نیت دارند و من اصلا از دست آنها ناراحت نیستم.

آقای نظری چرا به من زنگ زدی؟
آقای نظری تو که من را نمی‌ خواستی چرا به من زنگ زدی؟ من فکر می‌ کردم حداقل تو یکی مردی وقتی که قرار است من را در جذب نکنی چه دلیلی دارد که به من زنگ بزنی و بگویی به استقلال بیا. خود هم معنی این کارها را نمی‌ فهمم!

با همین کارها استقلال به اینجا رسیده است
5 سال سکوت کردم و چیزی نگفتم چون تیم محبوبم را دوست داشتم اما حالا می‌ گویم که استقلال با همین .... به اینجا رسیده است. نمی‌ خواهم ماجرا را بیشتر از این باز کنم اما مطمئن باشید این باشگاه حتما یک مشکلی داشته که کارش به اینجا رسیده است و الان نتیجه نمی‌ گیرد.

من رحمتی و سیاوش اکبرپور نیستم
من مهدی رحمتی و سیاوش اکبرپور نیستم که من را بیرون کنند و سکوت کنم. آقایان بدانید من اگر دهانم را باز کنم حرف هایی می‌ زنم که نتوانید سرتان را بالا کنید. من که کاری به کارتان ندارم که این صحبت ها را مطرح می‌ کنید.

افتخار می‌ کنم که در پدیده می‌ مانم
من در پدیده می‌ مانم و به این موضوع افتخار می‌ کنم. بارها هم گفته ام که حتی اگر یک هوادار پدیده از من ناراحت باشد، در این تیم خواهم ماند. خدا را شکر که حالا هم همین اتفاق افتاده است و من مشکلی ندارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد