تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کاپيتان تيم فوتبال پديده خراسان گفت: فوتبال قابل پيش بيني نبوده و قرار نيست همه بازي ها را ببريم.



به گزارش "تک گل"، عنایتی همچنین درباره دو شکست اخیر تیمش در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، گفت: پیش از این دو دیدار، بازی‌های خوبی انجام دادیم و به همین دلیل سطح توقعات همه از تیم ما بالا رفت.

وی افزود: جو لیگ برتر فوتبال سنگین‌تر از هفته‌های آغازین آن است و شرایط برای تیم ما سخت‌تر شده زیرا سایر تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی پدیده باز کرده و با برنامه بیشتری در مقابل ما ظاهر می‌شوند و پدیده در نگاه دیگران تنها یک تیم لیگ یکی نیست.

عنایتی با بیان اینکه شکست در فوتبال امری طبیعی است، خاطرنشان کرد: تیم‌های بزرگ لیگ برتر تاکنون 3 یا 4 شکست داشته‌اند و دو باخت پدیده اتفاق خاصی نبوده و ما باید به بازی‌های آینده فکر کنیم.

وی درباره شکست سنگین پدیده از سایپا در هفته گذشته، اظهار کرد: روز بازی با سایپا 11 دقیقه استثنایی را پشت سر گذاشتیم و در آن 11 دقیقه سایپا در ضد حمله موفق شد سه گل را به ثمر برساند.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان یادآور شد: برای بازی‌های آینده باید تمرکز خودمان را بالا ببریم تا مثل هفته‌های نخست موفق باشیم و هواداران را راضی کنیم.

وی با بیان اینکه از عملکردم در دو بازی اخیر راضی نیستم، گفت: در این دو مسابقه آنطور که باید ظاهر نشدم و با توجه به اینکه در زمین باید چند کار را همزمان انجام دهم تمرکز صد درصدی روی کارم نداشتم.

عنایتی ادامه داد: در بازی‌های آینده بیشتر روی کارم تمرکز می‌کنم و همه تلاش می‌کنیم تا با انجام وظایف خود در بازی این هفته در مقابل پیکان عملکرد خوبی داشته باشیم و از هواداران می‌خواهیم مثل گذشته از ما حمایت کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد