تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پيام صادقيان از عدم پرداخت مطالباتش ناراضي است اما فعلا ترجيح مي‌دهد در اين‌باره سکوت کند تا حاشيه‌اي جديد برايش ساخته نشود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، هافبک پرسپولیس بعد از مصدومیت نتوانسته قراردادش را از باشگاه دریافت کند و او هم همانند رضا حقیقی که بعد از مصدومیت معوقات پرداخت نشد، شرایط مشابهی دارد. این مساله باعث ناراحتی صادقیان شده و او با مراجعه به باشگاه هم نتوانسته راه به جایی ببرد و فعلا به او وعده داده‌اند.

آخرین بازیکنی که به دلیل عدم تعهد باشگاه پرسپولیس از این مساله گلایه کرده بود رضا حقیقی بود که بعد از مصدومیتش پولی از باشگاه دریافت نکرده بود و در نهایت این تیم را به مقصد پدیده مشهد ترک کرد. در این رابطه پیام صادقیان هم چنین اتفاق مشابهی برایش رخ داده و هافبک پرسپولیس بعد از مصدومیت حقوق هفتگی قراردادش را دریافت نکرده و حتی رفت و آمدش به باشگاه هم بی‌نتیجه باقی مانده است. موضوعی که این بازیکن را شاکی کرده است و البته او تصمیم گرفته فعلا در این‌باره سکوت کند تا به قولش به هواداران خدشه وارد نشود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد