تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد تلاش خود را برای رسیدن پیام صادقیان به بازی لخویا انجام میدهد.



پس از آسیب‌دیدگی پیام صادقیان، کادر درمانی بر سر او حاضر شد. کادر درمانی در گزارش وضعیت این بازیکن به کادر فنی، مشکل وی را جدی ندانست و ابراز امیدواری شد که وی امروز در تمرین حاضر باشد.

همچنین رضا نوروزی که دوره بدنسازی خود را از 20 روز پیش آغاز کرده و تمرینات پرفشار، هوازی، جهش‌ها و رفلکس‌ها را پشت سر گذاشته تا دو هفته آینده دوره بدنسازی را تکمیل کرده و با خارج شدن از فشار بدنسازی، از 20 اسفند در اختیار سرمربی خواهد بود.

نوروزی در حال حاضر تمرینات سرعتی و بی‌هوازی خود را آغاز کرده و از هفته گذشته نیز در بخشی از تمرینات گروهی و کار با توپ حضور دارد اما پزشکان و کادر فنی حضور وی در تمرینات درگیرانه را منع کرده است.

بنابر اعلام بدنساز پرسپولیس، تمرینات آماده سازی رضا نوروزی با نظر پزشک جراح وی، با توجه به روند بهبودی و انگیزه بسیار زیادی که خود او برای کمک به تیم دارد، زودتر از زمان پیش بینی شده، آغاز شد.

با توجه به اینکه رضا نوروزی دچار پارگی رباط صلیبی شده و مدت زیادی از میادین دور بود، پس از نهایی شدن برنامه‌های آماده سازی، کادر فنی روندی را برای بازگرداندن او به میادین طی خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد