تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

جمعه 20 فروردین؛ ساعت

17
ورزشگاه بنیان دیزل
گروه داوری:داور: سیدرضا مهدوی، کمک‌ها: مجید ویشگاهی، حسن انتظاری، کمیل غلامی بعنوان داور چهارم

گسترش فولاد

نماینده شهر تبریز در حالیکه آخرین بازی خود را در سال 94 با شکست یک بر صفر مقابل نفت تهران به پایان رسانده بود در آغاز سال جدید موفق شد تیم ذوب آهن را هفته گذشته در تبریز با نتیجه چهار بر سه شکست دهد. گسترشی ها در حال حاضر با 34 امتیاز از 24 بازی در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند و در صورتی که بتوانند سه امتیاز ای بازی را نیز کسب کنند این شانس را دارند که در صورت لغزش تیم سایپا، جای این تیم را در رده هفتم بگیرند.

راه آهن

راه آهنی ها در حالی پای به این مسابقه می گذارند که در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر با شکست زمین را ترک کرده اند. آنها در حال حاضر با 18 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند و برای اینکه بتوانند خود را از منطقه سقوط رها کنند نیاز به حداکثر امتیازات تک تک بازی های باقیمانده خود دارند که باتوجه به عملکرد این فصل شان امری بسیار دور از دسترس می باشد. باید در  بازی فردا آیا راه آهنی ها موفق به متوقف کردن روند متوالی شکست های خود پس از سه هفته خواهند شد یا خیر؟
محرومان دو تیم در این دیدار

فراز کمالوند(سرمربی) از گسترش فولاد تبریز

حمیدرضا دیوسالار از راه آهن تهران

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد