تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هافبک برزيلي ميلان رسما قراردادش را با اين تيم فسخ کرد تا به ليگ آمريکا برود.



باشگاه ميلان از فسخ قرارداد کاکا، هافبک برزيلي خود خبر داد و اين بازيکن فصل آينده را با پيراهن ميلان به ميدان نخواهد رفت.

باشگاه ميلان در بيانيه اي اعلام کرد: با کاکا بر سر فسخ قراردادش به توافق دو طرفه رسيديم و او ديگر با پيراهن ميلان به ميدان نخواهد رفت.

کاکا هم در گفت و گويي که با شبکه تلويزيوني باشگاه ميلان داشت، گفت: پيش از اين همه گفتم که دوست دارم در ليگ آمريکا به ميدان بروم اما قبل از رفتن به اين ليگ به برزيل برمي‌گردم تا مدتي به طور قرضي براي سائوپائولو بازي کنم. با يک تيم آمريکايي به توافق رسيده ام و بعد از سائوپائولو به اين تيم خواهم پيوست.

کاکا بعد از آن که با ميلان به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا رسيد و توپ طلاي فوتبال جهان را به دست آورد راهي اسپانيا شد تا براي کهکشاني‌ها بازي کند. او در رئال تجربه بسيار بدي داشت و اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. آسيب ديدگي هاي پياپي باعث شد تا او در رئال نيمکت نشين شود، او سرانجام در سال 2013 به فوتبال ايتاليا برگشت تا پيراهن تيم محبوب خود را دوباره بر تن کند. کاکا در بازگشت به سن سيرو خوب ظاهر شد، اما به نظر مي رسد که فيليپه اينزاگي، سرمربي جديد ميلان اعتقادي به او ندارد و چهره محبوب سن سيرو چاره اي جز جدايي ندارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد