تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هفته ششم سري آ ايتاليا امروز با انجام دو بازي آغاز شد و تيم هاي ورونا و ميلان بر حريفان خود غلبه کردند.



هفته ششم سری آ ایتالیا امروز با انجام دو بازی آغاز شد. لحظاتی پیش تیم آث میلان در ورزشگاه سن سیرو موفق شد تا بر میهمان خود کیه وو غلبه کرده و به روند ناکامی های خود پایان دهد.

شاگردان پیپو اینزاگی در نیمه اول این دیدار با وجود برتری نسبی موفق به باز کردن دروازه زرد پوشان کیه وو نشدند.در نیمه دوم و در دقیقه 55 بازی بود که سولی مونتاری روی سانتر دقیق هوندا از جناح راست با یک ضربه والی دقیق گل اول را وارد دروازه کیه وو کرد.

در دقیقه78، خود هوندا بود که از 30 متری با یک ضربه مهارنشدنی برای بار دوم میلان را پیش انداخت. در این صحنه دروازه بان کیه وو تنها نظاره گر ورود توپ به درون دروازه اش بود. میلان با همین دو گل بازی را به پایان برد و با کسب این سه امتیاز، 11 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول صعود کرد.

در دیگر دیدار امروز، تیم هلاس ورونا موفق شد تا با گل دقیقه 89 تاچسیدیس بر میهمانش کالیاری غلبه کند. هلاس ورونا در حال حاضر هم امتیاز با میلان و سامپدوریا در رتبه ششم جدول قرار دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد