تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

  فرناندو سانتوس، سرمربي پرتغال پس از گلزني رونالدو در دقايق پاياني ديدار تيمش مقابل دانمارک، عنوان کرد که نمي‌توان با کلمات، رونالدو را توصيف کرد.



سلسائو شب گذشته در حالی که تا دقیقه ی 95 بازی را 0-0 پیگیری می‌کرد، با گل رونالدو موفق شد یک پیروزی خارج از خانه ی مهم در راه رسیدن به یورو 2016 را کسب کند.

سانتوس در جمع خبرنگاران گفت:" کریستیانو کریستیانو است. او یک برنده است وبه هیچ نحوی نمی‌توان او را توصیف کرد. می‌دانستیم که دانمارک بسیار قدرتمند است. فکر می‌کنم که آنها دیدار ما با فرانسه را تماشا کردند و تاکتیک‌هایشان عوض شد از 3-3-4 به 2-4-4 تغییر تاکتیک دادند و بازی را کنترل کردند. خدا را شکر، توانستیم پیروز شویم و امیدوارم این شروع پیروزی‌های ما باشد. فکر می‌کنم که شایسته ی کسب آن بودیم. در نیمه ی اول خیلی خوب کار کردیم و حتی توپ را به تیرک زدیم. تیم همیشه به دنبال پیروزی است و کریستیانو روی سانتر کوارشما، مارا به این هدف رساند. او یک موقعیت دیگر هم داشت ولی توپش وارد گل نشد."

پرتغال در رده ی سوم گروه، پایین تر از دانمارک و آلبانی قرار گرفته است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد