تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم پرسپوليس گفت: اهالي فوتبال کمتر در انتخاب خود دچار اشتباه مي‌شوند.



 پيام صادقيان قبل از آغاز مراسم انتخاب بهترين‌‌هاي فصل گذشته ليگ برتر گفت: اين باعث افتخار من است که اولين بار در اين مراسم حاضر مي‌شوم و اميدوارم در فصل جديد هم بتوانم براي پرسپوليس خوش بدرخشم.

وي در مورد اينکه آيا اين انتخاب‌ها سليقه‌اي نيست؟ گفت: در جريان انتخاب‌ها نيستم اما مسلما کساني که رأي دادند فوتبالي بودند و مي‌دانستند چه کساني را انتخاب کنند، البته بازيکنان خوبي در فصل گذشته بودند که مي‌توانستند جاي ما باشند ضمن اينکه جوانان زيادي هم در فصل گذشته ليگ خوب کار کردند و جاي آنها هم خالي است اما قسمت اين بود که امروز ما اينجا باشيم.

صادقيان با بيان اينکه باعث افتخارم است که اولين بار در سن 22 سالگي کانديداي کسب عنوان بهترين بازيکن فوتبال ايران مي‌شوم، گفت: برگزاري چنين مراسمي بسيار خوب است و از مسئولان تشکر مي‌کنم، در مجموع همه چيز خوب پيش مي‌رود.

مهاجم پرسپوليس يادآور شد: من از اين انتخاب‌ها خبر نداشتم و تا چند روز پيش فقط کارم را مي‌کردم اما براي يک فوتباليست باعث افتخار است که بتواند به چنين جايگاهي برسد و البته اين موضوع کارم را براي فصل آينده دشوار مي‌کند.

وي افزود: احساس خوبي دارم و اميدوارم بتوانم فصل جديد بهترين بازي‌هايم را براي پرسپوليس به نمايش بگذارم. حضور در چنين مراسمي عملکرد سال گذشته‌مان را نشان مي‌دهد و آنهايي که به ما رأي دادند لطف داشتند. در مجموع اينکه آدم‌هاي فوتبالي کمتر اشتباه مي‌کنند و خيلي نمي‌توان در رأي آنها شک و شبهه وارد کرد.

صادقيان در مورد اينکه آيا به همراهي تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا فکر مي‌کند يا خير، گفت: قبلا هم گفته‌ام که فقط کار خودم را مي‌کنم من وظيفه‌ام فوتبال در زمين است و سال گذشته هم همين کار را انجام دادم ولي متأسفانه به جام جهاني نرفتم. اميدوارم با بازي‌هاي خوب امسالم بتوانم در جام ملت‌هاي آسيا حضور داشته باشم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد