تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هافبک پرسپوليس درباره صحنه درگيري اش با داور ديدار با فولاد گفت: قبول دارم هل دادن داور بعد از اخراجم کار درستي نبود و من بابت اين موضوع عذر خواهي مي کنم.



مسابقه  پرسپوليس با فولاد با حاشيه هاي زيادي همراه بود؛که مهمترين آن قطعا اخراج ستاره پرسپوليس پيام صادقيان است .بازيکني که  در مصاحبه با  ورزش سه اعتقاد دارد اين اخراج به حق نبوده است .

صادقيان به خبرنگار مي گويد: من  به هيچ عنوان اهانت و بي احترامي به داور نکردم و فقط با صداي بلند گفتم که خطاي هند بود.

صادقيان در ادامه مي گويد: من سوالم اين است که آيا يک فوتباليست به هنگام برگزاري يک بازي پرفشار و بعد از تلاش زيادي که کرده و خسته است حتي حق ندارد با صداي بلند حرف بزند و جريمه با صداي بلند حرف زدن اخراج است؟!

پيام که  به خاطر اخراجش خيلي ناراحت به نظر مي رسد در پايان در مورد حرکتي که پس از اخراجش انجام داد مي گويد: واقعاً خيلي ناراحتم اخراج من تصميم درستي نبود اما خب بعد از اخراجم واقعاً کنترل خودم را از دست دادم چراکه اخراجم درست نبود و من بدون هيچ حرکت ناشايستي محکوم به اخراج شدم. اما بعد از اخراجم ناراحتي ام بيشتر شد و به داور اعتراض تندي کردم و قبول دارم هل دادن داور بعد از اخراجم کار درستي نبود و من بابت اين موضوع عذر خواهي مي کنم اما از داوران محترم مي خواهم که با دقت بيشتر قضاوت کنند تا يک بازيکن با اين شرايط روبرو نشود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد