تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

يك روز بعد از شكست پرسپوليس در اهواز با نيلسون تماس گرفتيم اما او پاسخگو نبود و گفت بايد بيشتر فكر كند. ديروز موفق شديم مجدداً با اين بازيكن ارتباط برقرار كنيم و در عين تعجب، متوجه شديم نيلسون واقعاً از شرايط تيم شاكي است و رسماً به هواداران مي‌گويد؛ اوضاع پرسپوليس خيلي خراب است!



*از بازي شروع كنيم. چرا اين‌طور ضعيف بوديد؟

شرايط ما اصلاً خوب نبود. در آن بازي مثل بازنده‌ها كار كرديم و فولاد هم عالي بود كه به حقش رسيد. اگر هميشه فولاد اين‌طور بازي كند، مي‌تواند مجدداً قهرمان شود.

*خيلي‌ها مي‌گويند زمين چمن بي‌كيفيت ورزشگاه اهواز باعث شكست‌‌تان بود. تو اين موضوع را قبول داري؟

به هيچ‌وجه! اگر زمين خراب بود، براي هر دو تيم بود. اتفاقاً فولاد در همين زمين خراب هم بهتر از ما بازي كرد و استحقاق برد را داشت. چرا بايد زمين را بهانه كنيم؟ چمن براي هر دو تيم افتضاح بود اما شما ديديد كه فولاد بهتر از ما بازي كرد.

*دليل اين امر چه بود؟

از مسئولان باشگاه بپرسيد. من بايد به هواداران بگويم در اين فصل و تا اينجاي كار واقعاً دچار مشكلات بزرگي شده‌ايم. پرسپوليس آسيب ديده و بايد خيلي زود مداوا شود.

*از چه نظر؟ چرا حرف‌هايت را شفاف نمي‌گويي؟

ببينيد، شرايط مالي باشگاه اصلاً خوب نيست. به همه ما گفته بودند نسبت به فصل قبل، بهتر خواهيم شد اما واقعاً بدتر از گذشته شده‌ايم. فصل گذشته در شروع ليگ، مبلغي به تيم تزريق شد و با اينكه خيلي كم بود اما روحيه بازيكنان را بالا برد اما در اين فصل، همان مبلغ كم را هم نداده‌اند. طلب گذشته ما مانده، من مثل سال قبل مشكل آپارتمان و اتومبيل دارم. نه تنها من، همه بازيكنان از اين نظر دچار مشكل شده‌اند.

*پس چرا گفته مي‌شد به خاطر حضور اسپانسر جديد، پرسپوليس ديگر مشكل مالي نخواهد داشت؟

نمي‌دانم چه كسي اين حرف‌ها را به شما گفته اما به ما مي‌گويند اسپانسر پولي ندارد كه خرج تيم كند. اتفاقاً سؤال من هم همين‌جاست؛ وقتي اسپانسر پول ندارد، چرا باشگاه پرسپوليس با آنها همكاري مي‌كند؟ پرسپوليس يك برند است و مي‌تواند اسپانسر‌هاي زيادي داشته باشد ولي به ما گفته‌اند اسپانسر جديد، اصلاً پولي ندارد! واقعاً اين مسائل براي‌مان عجيب است و قطعاً روي بازي بچه‌ها تأثير منفي دارد.

*يعني مي‌گويي مشكل تيم، فني نيست؟ اگر مثلاً به بازيكنان پول بدهند، همه مشكلات حل مي‌شود؟

مشكل فني هم داريم، بالاخره اول ليگ را مي‌گذرانيم و هماهنگي بازيكنان در حداقل ممكن است اما براي بازيكنان، مسائل مالي اهميت زيادي دارد. بگذاريد يك مسئله‌اي را براي‌‌تان بازگو كنم؛ من خيلي دوست داشتم در اين فصل هم به پرسپوليس بيايم و براي تيم محبوبم بازي كنم. تيمي كه هواداران بسيار زيادي دارد و من با آنها راحتم اما متوجه شدم باشگاه بعد از جدايي رويانيان، دچار بحران مالي است. حدود دو ماهي گذشت تا اينكه علي دايي و رحيمي با من مستقيماً تماس گرفته و از من خواستند به پرسپوليس بيايم. وقتي آنها گفتند مشكل مالي باشگاه حل شده، خيالم راحت شد كه ديگر نيازي نيست مثل فصل قبل، براي گرفتن پول‌هاي‌مان، عذاب بكشيم ولي حالا مي‌فهمم اشتباه كرده‌ام.

*حالا فكر مي‌كني چه اتفاقي رخ دهد؟

بايد همه چيز را سروسامان بدهند. من اميدوارم باشگاه قبل از بازي با ذوب‌آهن، پولي به تيم تزريق كند تا بازيكنان بتوانند با تمركز كافي وارد زمين شوند. اسپانسر بايد بابت مسئوليتي كه قبول كرده، پاسخگو باشد همچنين مديريت تيم بيايد و تكليف را روشن كند كه بالاخره امسال بازيكنان به پول خود مي‌رسند يا نه؟ من تا به حال نديده‌ام يك اسپانسر با باشگاهي قرارداد ببندد و بعد بگويد پول نداريم!

*با اين حرف‌ها، ذوب‌آهن را شكست مي‌دهيد؟

نتيجه در زمين بازي معلوم مي‌شود اما مسئولان باشگاه وظيفه دارند مشكلات قبل از بازي را حل كنند. ما امروز مشكل داريم و اگر حل نشود، در زمين بازي بايد به مشكلات بيرون فكر كنيم.

*مي‌توانيم پرسپوليس را در اين فصل مدعي قهرماني بدانيم؟

با اين وضعيت كه نه، مگر آن كه اوضاع باشگاه بهبود يابد.

*به غير از شكست مقابل فولاد، پرسپوليس با يك حاشيه ديگر هم روبه‌رو شد و پيام صادقيان را از دست داد. تو چه نظري در اين رابطه داري؟

پيام بازيكن خوب و بااستعدادي است اما بايد آرامش خود را حفظ كند. در اروپا براي بازيكنان پرخاشگر، روانشناس استخدام مي‌كنند تا آن بازيكن، به شرايط اخلاقي و روحي بهتري برسد. پيام هم نيازمند يك روانشناس است تا به لحاظ روحي نيز پيشرفت كند. من فكر مي‌كنم عدم حضور او به تيم ضربه وارد كند اما به ‌هر ‌حال تصميمي است كه گرفته شده و بايد به آن احترام گذاشت.

*اينكه خودت در بازي با فولاد فيكس شدي، جالب نبود؟

قبلاً هم گفته‌ام فقط علي دايي است كه حق دارد در مورد تركيب تيم صحبت كند.

*حرف ديگري هم باقي مانده؟

حرف‌هاي زيادي دارم اما بگذاريد بعد از بازي با ذوب‌آهن بيشتر با هم صحبت ‌كنيم. اميدوارم در اين شرايط حساس، حداقل هواداران ما را تنها نگذارند و براي بازي با ذوب‌آهن، به پرسپوليس كمك كنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد