تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 جدايي نيلسون از پرسپوليس باعث شده که عده اي به اين نتيجه برسند که به دليل اختلاف بين او و سوشا مکاني حميد درخشان تصميم گرفته يکي را از ليست باشگاه خارج کند.



درخشان پیش از این بارها گفته بود که حضور دو دروازه‌بان درجه یک به سود تیمش است اما در فصل نقل و انتقالات نظرش تغییر کرد و دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس را جواب کرد.

با این حال سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس در گفت‌وگو با "ورزش سه"، شایعه اختلافش با نیلسون را تکذیب می‌ کند: به هیچ عنوان اختلافی بین من و نیلسون نبود، این صحبت هایی است که عده ای از برداشت شخصی خود عنوان می‌ کنند من و نیلسون به جز فوتبال در بیرون از زمین هم دوست های صمیمی بودیم، خدا را شکر که این را همه می‌ دانند و نیازی نیست من درباره آن توضیح بدهم. من و نیلسون آنقدر با هم نزدیک بودیم که حتی رفت و آمد خانوادگی با هم پیدا کرده بودیم. نیلسون یک دوست و یک رقیب خوب برای من بود.

مکانی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که نیلسون از پرسپولیس جدا شد هم گفت: این موضوع را من نباید جواب بدهم، این موضوع صلاحدید کادرفنی بود. من هم با باشگاه قرارداد دارم و به همین دلیل سر تمرین آمدم. دلیلی ندارد که بخواهم در مورد رفتن نیلسون من جواب بدهم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد