تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هيچ کس متوجه نشد در 2 ساعت پاياني اردوي پرسپوليس پيش از رويارويي با راه‌آهن چه گذشت که اين همه شايعه و حرف و حديث منتشر شد.



از قهر سوشا و دست زدن برای درخشان گرفته تا قهر نیلسون و عدم همراهی اش با سرخپوشان در اتوبوس تنها به خاطر یک نوشابه یخ، این ها همه شایعات و حرف و حدیث هایی بود که 2 ساعت مانده به بازی پرسپولیس و راه‌آهن بر سر زبان ها افتاده بود. در حالی که مسوولان باشگاه و مربیان پرسپولیس با صراحت تمام این قضایا را تکذیب  می‌ کردند. اما دلیل این همه حرف و حدیث و شایعه چه بود؟

در دو ساعت مانده به بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن، چندین و چند شایعه بزرگ و کوچک در مورد اردوی پرسپولیس در رسانه ها منتشر شد. از قهر سوشا گرفته تا ناراحتی شدید نیلسون به خاطر اینکه قبل از بازی خواستار خوردن یک لیوان نوشابه یخ بود و مربی گلرها به او اجازه خوردن آن را نداد. تمام این شایعات در حالی به رسانه ها منتقل  می‌ شد که آنهایی که درون اردو بودند از بیخ و بن آن را تکذیب  می‌ کردند. اما وقتی شایعه ای سر زبان ها  می‌ افتد حداقل در جامعه رسانه ای کشورمان اینگونه است که باید مدرک محکمی برای رد کردن آن وجود داشته باشد و چه مدرکی مهمتر از حرکات حرفه ای نیلسون در بازی دیروز.

در همان ابتدای مسابقه هنگامی که نیلسون دست سوشا را گرفت و به سمت هواداران حاضر روی سکوهای تختی برد و او را در آغوش گرفت به نمایشی برای تکذیب این شایعه ها تعبیر شد اما در ادامه راه وقتی دوربین های تلویزیونی بدون هماهنگی قبلی روی چهره نیلسون زوم کردند و نمایی بسته از چهره خندان او را نشان دادند؛ این دیگر نمایش و فیلم نبود.

نیلسون در تک صحنه هایی که از او توسط دوربین های تلویزیونی شکار شده بود چهره ای از یک نیمکت نشین را نشان نمی داد. او با تمام وجود  می‌ خندید و به هنگام گلزنی های تیمش به آسمان پرواز  می‌ کرد و همه را در آغوش  می‌ کشید. این ها هیچ کدام نمی توانست نمایش باشد. بی گمان زیباترین لحظه بازی هنگامی بود که نیلسون، فاطمی جوان و ناپخته را که هنگام تعویضش شاکی بود در آغوش گرفت رقم خورد. فاطمی جوانی که بدون اطلاع از جایگاه این تیم و بزرگی پیراهنش به خاطر تعویض زمین را به آسمان دوخت و با حرکت دست و اخم های در هم فرورفته و لگد پرانی هایش  می‌ خواست سهم بیشتری را طلب کند. آن هم در تیمی چون پرسپولیس که هنوز اسطوره هایش به حقشان نرسیده اند. اما در این میان حرکت نیلسون، آغوش باز او برای فاطمی و آرام کردن این بازیکن خشمگین نشان از حرفه ای گری و بزرگی دروازه بانی داشت که چند فصل قبل از آن مدعی شده بودند به خاطر یک لیوان نوشابه اردوی پرسپولیس را ترک کرده است. باور کنید هنوز هم معلوم نشده دلیل این همه شایعه پراکنی از اردوی پرسپولیس چه بوده است!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد