تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدير برنامه‌هاي نيلسون از مسئولان باشگاه پرسپوليس درخواست کرد که هر چه زودتر تکليف اين دروازه‌بان را مشخص کنند.



بعد از اینکه سوشا مکانی اعلام کرد از بین او و نیلسون یکی باید از پرسپولیس برود، دروازه‌بان برزیلی این تیم واکنش نشان داد و گفت باشگاه باید تصمیم بگیرد که کدام یک از ما دو نفر باید از این تیم جدا شویم. با توجه به این مسئله مدیربرنامه‌های نیلسون خواهان روشن شدن وضعیت این دروازه‌بان شد.

مدیربرنامه‌های نیلسون اظهار داشت: از باشگاه پرسپولیس درخواست داریم هر چه زودتر وضعیت نیلسون را مشخص کنند. متأسفانه هر روز یک خبر در این زمینه شنیده می‌شود و باشگاه هم در این مورد سکوت اختیار کرده است.

وی تأکید کرد: از باشگاه می‌خواهیم اگر واقعاً قصد حفظ نیلسون را دارند این اطمینان را به او بدهند و اگر هم تصمیم دیگری دارند سریع ما را در جریان آن قرار دهند. نیلسون بازیکن حرفه‌ای است و هر تصمیمی که باشگاه در مورد او اتخاذ کند می‌پذیرد اما اینکه هر روز یک خبر در مورد آینده‌اش در پرسپولیس به گوش‌مان برسد، ناراحت‌کننده است.

مدیربرنامه‌های این دروازه‌بان برزیلی یادآور شد: با توجه به شایعات مطرح شده پیرامون جدایی یکی از دروازه‌بان‌های پرسپولیس، از باشگاه‌های مختلفی با من تماس گرفته و پیشنهاد جذب نیلسون را مطرح می‌کنند اما ما تا روشن نشدن وضعیت او نمی‌توانیم به آنها پاسخ روشنی بدهیم. با این وجود نیلسون تمرکزش را روی بازی‌های آینده پرسپولیس قرار داده و برای دربی انگیزه بالایی دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد