تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 نيلسون هر گونه قهر و دلخوري از کادرفني بابت بازي نکردنش را تکذيب کرده و اعلام کرد تنها به دليل مشکلي که براي چشم او به وجودآمده نتوانسته در تمرين ديروز حضور فعالي داشته باشد.



نیلسون کوره آ دروازه بان برزیلی پرسپولیس در گفت و گویی در مورد مشکلی که برایش ایجاد شده چنین گفت: نمی دانم به خاطر میکروب های معلق در هوا یا هر مساله دیگری چشم راستم دچار عفونت شد. به گونه ای که خیلی اذیت شدم و شب قبل از بازی با تراکتورسازی این موضوع را به اطلاع کادرفنی و کادرپزشکی رساندم.

نیلسون ادامه داد: دیروز هم ابتدا به تمرین رفته با آقای دایی و پیروانی صحبت کردم، این موضوع را با آنها در میان گذاشتم و نزد پزشک متخصص رفتم تا وضعیتم مشخص شود. حالا طبق دستور پزشک مشکل خاصی ندارم و احتمالا از فردا در تمرینات حاضر می شوم.

«غیبت تو در تمرین دیروز حرف و حدیث های زیادی را ایجاد کرد به طوری که اکثر رسانه ها، امروز اعلام کردند که با کادرفنی دچار اختلاف شدی و نیمکت نشینی مقابل تراکتورسازی باعث دلخوری از دایی و کادرفنی شده است.» نیلسون در پاسخ به این سوال ورزش سه گفت: نه، نه! اصلا اینطور نبود مشکلی که برای چشم من به وجود آمد باعث شد من در تمرین دیروز شرکت نکنم و هیچ ربطی به ناراحتی ام از نیمکت نشینی، مشکلات مالی و مسائل دیگر نداشتم. من آنقدر حرفه ای هستم که این مسائل را با یکدیگر قاطی نکنم هر کدام سرجای خود باید حل و فصل شود و تمرین کردن یا نکردن هیچ ربطی به ناراحتی و دلخوری ندارد.

نیلسون درباره اینکه آیا بابت نیمکت نشینی در بازی با تراکتورسازی ناراحت است یا نه بیان کرد: بحث ناراحتی نیست، هر تیمی یک سرمربی دارد و سرمربی تشخیص می دهد که کدام بازیکن بازی کند. اگر قرار بود همه بازی کنیم فوتبال بازی 11 نفره نمی شد. در بازی با تراکتور سرمربی تشخیص داد من بازی کنم طبق همین تشخیص چند بازی من بازی کردم، چند بازی سوشا پس نباید این مسائل را با یکدیگر قاطی کرد.

از نیلسون می پرسیم که آیا مشکلات مالی اش حل شده و مطمئن است که غیبت او در تمرین دیروز ربطی به مسائل مالی ندارد! که او پاسخ می دهد: مطمئن باشید هیچ ارتباطی به مسائل مالی ندارد همانطور که گفتم من یک حرفه ای هستم و به همه چیز در جای خود رسیدگی می کنم. قاطی کردن این مسائل اصلا درست نیست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد