تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: بعد از غيبت تيموريان در تمرين با اين بازيکن تماس گرفتم ولي موبايلش در دسترس نيست.



میرشاد ماجدی در خصوص دلیل غیبت آندرانیک تیموریان در تمرین روز گذشته استقلال اظهار داشت:این بازیکن در تمرین روز قبل از تاسوعای حسینی حضور داشت اما روز گذشته به محل تمرین نیامد.

به گزارش "تک گل www.takgoal.com" وی افزود: من با این بازیکن تماس گرفتم اما موبایل او در دسترس نبود و بعد از آن هم پاسخ تلفن های ما را نداد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تکلیف این بازیکن برای بازی چه می شود گفت: ما هم منتظر هستیم تا ببینیم تکلیف چه می شود. فعلا او جواب نداده و باید تا فردا و پایان مراسم عزاداری صبر کنیم.

ماجدی در خصوص اینکه موضع کادر فنی و باشگاه در قبال برگزاری بازی در تاریخ دوم آذر چیست گفت: فعلا این موضوع قطعی نشده و شورای تامین باید نظر نهایی را بدهد ولی اگر هم با این بازی در این تاریخ موافق شود ما تابع قانون هستیم.
وی در پایان در خصوص زمان بازگشت آبی پوشان از تبریز گفت: با توجه به اینکه جمعه پروازها به اعضای تیم جا نمی داد روز شنبه به تهران باز خواهیم گشت.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد