تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

هافبک تيم ملي ايران پس از جدايي از استقلال قرارداد خود را با تيم جديدش ثبت کرد



 به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، آندرانیک تیموریان که در نیم فصل نقل و انتقالات از استقلال جدا و برای ادامه فصل جاری با باشگاه تراکتوسازی به توافق رسیده بود، دقایقی پیش با حضور در هیأت فوتبال تبریز قراردادش را با تیم جدیدش به ثبت رساند.

این قرارداد به مدت یک و نیم فصل است و تیموریان تا پایان فصل آینده تیم تبریزی را همراهی خواهد کرد.

تیموریان امشب برای همراهی تیم ملی به تهران باز خواهد گشت.





آندرانيک تيموريان پس از ثبت قرارداد با تراکتورسازي و بازگشتش به تبريز ابراز خوشحالي کرد.

هافبک میانی جدید تراکتورسازی تبریز پس از ثبت قرارداد در هیات فوتبال با بیان اینکه از بازگشت به تیم تراکتورسازی تبریز پس از چند سال خوشحال است، اظهار کرد:‌امیدوارم بتوانم به تراکتورسازی کمک کنم تا بتوانیم فصل جاری را به خوبی به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: همچنین امیدوارم در جام قهرمانان آسیا به خوبی ظاهر شویم و برای تراکتورسازی افتخار کسب کنیم و هواداران خونگرم تبریزی را خوشحال کنیم. علاوه بر این بتوانیم شان و شخصیت باشگاه را حفظ کنیم.

تیموریان درباره مدت قرارداد به ثبت رسیده‌اش با باشگاه تراکتورسازی نیز، گفت: این قرارداد به مدت یک و نیم فصل است اما تا پایان فصل جاری با تراکتور سازی قرارداد دارم اما پس از آن تمدید قراردادم به صورت توافقی است.

هافبک جدید تراکتورسازی تبریز همچنین از تمامی هواداران تراکتورسازی تبریز که به استقبال او آمده بودند تشکر کرد و افزود: این در حالی بود که من برای انعقاد قرارداد خود با این تیم به صورت سربسته به تبریز آمده بودم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد