تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 باشگاه سپاهان آندرانيک تيموريان را نمي خواهد.



به گزارش "تک گل"، از روزی که آندرانیک تیموریان اعلام کرد دیگر در استقلال نخواهد ماند، تا امروز بارها و بارها بحث حضور او در سپاهان مطرح شده است.

طی این مدت البته اصفهانی ها واکنش های متفاوتی نسبت به این ماجرا داشتند. از یکطرف مدیرعامل و سرمربی این تیم مصاحبه می کردند و می گفتند که باشگاهشان برنامه ای برای جذب آندو ندارد اما از طرف دیگر تعدادی از نزدیکان این تیم از طرف باشگاه به آندو چراغ سبز نشان می دادند.

یکی دو هفته قبل بود که مدیرعامل سپاهان در مصاحبه ای اعلام کرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات قطعا سراغ تیموریان نخواهد رفت با این همه چند روز قبل بود که خبر نامه رسمی باشگاه سپاهان به استقلال برای جذب تیموریان رسانه ای شد با این همه اصفهانی ها وجود چنین نامه ای را رد کرده اند. این هم مدرکش:

پایگاه خبری سپاهان نوشته: «بر خلاف اخبار برخی از رسانه های محترم، باشگاه سپاهان هیچ نامه ای به باشگاه استقلال برای جذب آندرانیک تیموریان ارسال نکرده است.
گفتنی است اخبار رسمی مرتبط با نقل و انتقالات باشگاه در سایت این باشگاه منتشر می شود و از رسانه های محترم درخواست می شود تا از انتشار اخبار غیرموثق و دامن زدن به شایعات پرهیز نمایند.»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد