تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کاپیتان جدید ماشین سازان درباره رقم قرارداد خود می گوید خیلی ها از من بیشتر گرفته اند اما به دلیل اینکه ثبت نمی شود کسی از آنها اطلاعی ندارد.



آندرانیک تیموریان که در بازی برابر گسترش فولاد برای اولین بار با پیراهن تیم جدیدش به میدان رفت درباره حضور خود و تساوی در برابر حریف گفت: بازی خوبی بود و می توانستیم به پیروزی برسیم، من تازه از بند مصدومیت رها شده ام و اما در این بازی توانستم در حدی که می خواهم بازی کنم، من در هر شرایطی که باشم تلاش می کنم بهترین فرم بازی ام را به نمایش بگذارم.


وی درباره تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه گفت: من از هواداران تیم خودمان ممنونم که از ما حمایت کردند اما تیم گسترش فولاد به دلیل اینکه هوادار آنچنانی ندارد در بازی هایی که میزبان هستند هم مانند مهمان می مانند.
آندو درباره انتشار رقم قرارداد خود گفت: به نظر من انتشار ارقام مربوط به قرارداد یک کار اشتباه و بسیار غیرحرفه ای بود، میزان پولی هم که من می گیرم فقط به خودم مربوط است. مطمئن باشید من گرانترین بازیکن ایران نیستم چرا که بازیکنان بسیاری پول بیشتری از من گرفتند اما به دلیل اینکه بعضی ارقام درست ثبت نمی شوند کسی هم از آنها اطلاعی ندارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد