تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال پديده خراسان گفت: با توجه به فضاي خوبي که در مشهد براي تيموريان وجود دارد اگر او از استقلال جدا شود به صورت مستقيم با اين بازيکن پاي ميز مذاکره مي‌نشينيم.



به گزارش تک گل علیرضا مرزبان در خصوص دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و پدیده خراسان که فردا برگزار می‌شود، گفت: بعد از برد خوبی که مقابل تراکتورسازی در جام حذفی داشتیم، از نظر روانی، تیم تکان خوبی خورده و اعتماد به نفس به بازیکنان برگشته است و بازیکنان می‌دانند که برای انجام کارهای بزرگ ساخته شده‌اند اما ما در لیگ به چند نتیجه خوب نیاز داریم، چرا که ارتباط خاصی میان لیگ برتر و جام حذفی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما به دنبال تکرار نتیجه برد مقابل تراکتورسازی در مقابل ملوان هستیم، اما باید بگویم که ملوان جزو ریشه‌های فوتبال ایران است و امیدوارم که با تدابیری که اندیشیده می‌شود، ملوان از این شرایط دربیاید چرا که برگزاری لیگ برتر بدون ملوان دردناک است.

سرمربی پدیده خراسان در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌هایی دارید تا بازیکنان‌تان دچار غرور نشوند، اظهار داشت: حرف اصلی ما گرفتن امتیاز و برد و باخت نیست و ما از همان روز اول به دنبال ارائه فوتبال با کیفیت بودیم، چرا که اگر فوتبال باکیفیت ارائه شود، خود به خود به دنبال آن موفقیت هم می‌آید، اما به شرط اینکه هر بازیکن به اندازه کیفیت خودش بازی کند و به همین دلیل بحث مغرور شدن بازیکنان وجود ندارد، چرا که ما به امتیازات دیگری هم در لیگ نیاز داریم.

مرزبان درباره حضور جواد کاظمیان در تمرینات این تیم هم خاطرنشان کرد: موضوعی که باید بگویم این است که ما به دو بازیکن در دفاع وسط و هافبک دفاعی نیازمندیم و بر روی حضور مهاجم و هافبک نفوذی کار نمی‌کنیم، اما کاظمیان با عنایتی صحبت کرده بود که من بازی او را ببینم و من هم به دلیل ارتباطات خوبی که با بازیکنان دارم به او گفتم در تمرینات حاضر شود، اما با این بازیکن قراردادی نمی‌بندیم و امروز کاظمیان از مشهد خواهد رفت.

وی درباره حضور تیموریان در پدیده هم تصریح کرد: با آندو مذاکره مستقیم نکردیم و من فقط با مدیربرنامه‌هایش حرف زدم، اما اگر تیموریان بخواهد از استقلال جدا شود، با توجه به فضای خوبی که در مشهد برای این بازیکن وجود دارد، با او پای میز مذاکره خواهیم نشست.

مرزبان در پایان در مورد حضور احمد آل نعمه با مدیربرنامه‌های آل نعمه صحبت کردم اما با خود این بازیکن هم مذاکره مستقیم نداشتم چرا که او هنوز بازیکن تراکتورسازی است و اگر آل‌نعمه هم بخواهد از تراکتورسازی جدا شود، خواستار به خدمت گرفتن او هستیم اما به شرطی که خودش بخواهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد