تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

آندو تيموريان بدون اينکه دليلي در مورد جدايي اش از استقلال اعلام کند روز چهارشنبه رضايتنامه اش را از اين باشگاه دريافت کرد تا براي نيم فصل دوم پيراهن باشگاه ديگري را به تن کند.



به گزارش "تک گل"، آندرانیک تیموریان تقریبا از اواسط نیم فصل اول آواز جدایی از جمع آبی‌پوشان را سر داد و در چند بازی آخر استقلال حاضر نشد برای این تیم بازی کند هر چند که هیچ وقت دلیل ناراحتی اش را از استقلال رسانه ای نکرد.

اما شنیده ها حاکی از آن است که به جز قراردادی که آندو با استقلال ثبت کرد، مدیران این باشگاه به او قول دادند که برای او اسپانسری بگیرند تا آندو به جز قراردادش از اسپانسر هم درآمد داشته باشد. اسپانسری که قرار بود حدود یک میلیارد تومان به او پول پرداخت کند. اما مدیران استقلال در طول نیم فصل اول نتوانستند قولشان را عملی کنند، قولی که شفاهی بود و آندو قانونا نمی‌ تواند آن را مورد پیگرد قانونی قرار بدهد.

علی نظری جویباری، مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال این موضوع را تایید می‌ کند: این صحبت درست است. ما به آندو قول دادیم که برایش اسپانسر بگیریم تا او به جز قراردادش با استقلال از محل اسپانسرینگ هم درآمد داشته باشد. این مساله را تایید می‌ کنم و البته ما زیر قولمان نزدیم. هنوز هم روی قولمان که به آندو دادیم هستیم البته او از استقلال جدا شد و دیگر این مساله منتفی است.

او ادعا می‌ کند که دلیل جدایی آندو از استقلال این موضوع نبوده است: من قبول ندارم که آندو به خاطر پول از استقلال رفته است. آندو با باشگاه مشکلات دیگری داشت و به همین دلیل تصمیم گرفت از استقلال جدا شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد