تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دو چهره اصلي روزهاي طلايي فوتبال ايران در اواسط دهه 1370 از روي نيمکت تيم ملي در بازي ايران سوريه در دور اول مقدماتي جام جهاني 1998 با هم مشکل پيدا کردند و ماجرا تا امروز پيش رفته است ؛ روز موعود ؛ روز زندان .



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، حدود ساعت سه بعداز ظهر بود که محمد مایلی کهن به همراه نادر فریاد شیران و محمد خاکپور، مدیرفنی تیم امید در یک خودروی سمند نقره ای رنگ وارد در نگهبانی زندان اوین شد. اما صحنه تکان دهنده ماجرا جایی بود که مایلی کهن با دستبند از ماشین خارج شد تا از نگهبانی اجازه ورود به در اصلی زندان را بگیرد. خاکپور و فریاد شیران در تمام مسیر دنبال مایلی کهن بودند تا به نوعی به او دلگرمی بدهند اما او در طول مسیر حدودا 20 متری با هیچ کسی صحبت نمی کرد و کاملا توی خودش بود. او پاکتی هم در دست داشت که داخل آن دارو و قرص و آمپول بود .

بعد از اجازه نگهبانی برای رفتن به جلوی در زندان، مایلی کهن دست بند به دست حدودا از 10 پله بالارفت تا خودش را به جلوی در اصلی برساند. دری که باید در آن پذیرش می گرفت تا وارد زندان بشود و مدت محکومیتش را طی کند. زمانی که به جلوی در اصلی زندان رسید تمام سربازها و کسانی که برای ملاقات با زندانی ها جلوی در حضور داشتند، از حضور مایلی کهن جلوی در زندان شوکه شدند. یکی از نگهبان ها جلوی در از مایلی کهن پرسید: «آقای مایلی کهن شما کجا؟ اینجا کجا؟» مایلی کهن که به نظر می رسید کمی از فضای جلوی در زندان هراسان و پشیمان شده، سرش را پایین انداخته بود و هیچ حرفی نمی زد.

اما امروز سه شنبه بود و روز ملاقات زندانی ها با خانواده های شان. درست زمانی که مایلی کهن به جلوی در زندان رسید، ساعتی بود که ملاقات تمام شده بود و مردم یکی یکی از در بیرون می آمدند و با محمد مایلی کهن که دست بند در دست داشت مواجه می شدند، همه با تعجب به او نگاه می کردند. مایلی کهن در تمام مدت سرش پایین بود تا مجبور نشود جواب کسی را بدهد.

اینکه او در زندان با چه استقبالی مواجه خواهد شد و چه داستان هایی را با خود بیرون خواهد آورد یک ماجراست و اینکه تا کی پشت میله ها می ماند و فوتبالی ها کی رضایت دایی را جلب می کنند یک موضوع مهم دیگر. به هرحال، مایلی کهن فعلا "آن داخل " است. جایی که برای اولین بار در حکم دعوای دو فوتبالی به عنوان مجازات طرف مقصر در نظر گرفته شده است .

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد