تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استقلال خوزستان موفق شد تیم صبا را با نتیجه 2-0 شکست دهد.



به گزارش "تک گل" دو تیم استقلال خوزستان و صبا قم در شرایطی به بازی با یکدیگر رسیدند که آبی های شهر اهواز نیاز ضروری به سه امتیاز این بازی داشتند ولی صبایی ها فعلا با توجه جایگاهی که در جدول دارند از امنیت برخوردار بودند و در پایان این نماینده خوزستان بود که پیروز از میدان خارج شد.

هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر – ورزشگاه غدیر اهواز
داور: رضا عادل کمک ها: قهرمان نجفی، مهدی شفیعی
اخطار: کاظمیان (11) کوشکی (13) از صبای قم و مجیدی (29) حیدری (73) از استقلال خوزستان
اخراج: حیدری (88) از استقلال خوزستان

استقلال خوزستان:
پرویز کریمی، محمد طیبی، مجید حیدری، میثم دورقی، مهدی مومنی، محمدرضا مهدوی، روح الله سیف اللهی (90 خسروی)، میثم مجیدی، میثم بائو (85 باصفا)، محسن بیات و سید مهدی سید صالحی (87 دیاوارا)
سرمربی: عبداله ویسی

صبای قم:
مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی (91 محمد حیدری)، حسین بادامکی، محمدامین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی، پیروز قربانی، جواد کاظمیان (45 فرشید باقری)، حسین کوشکی، محمد اوسانی (68 آشیل) و سعید مهدی پور
سرمربی:مهدی تارتار

شرح گل:
1 – 0 (استقلال خوزستان): در پی حملات استقلالی ها یک پنالتی برای آنها به دست آمد و مهدی مومنی پشت توپ قرار گرفت. ضربه وی را مهرداد طهماسبی به زیبایی مهار کرد و سیدمهدی سیدصالحی توپ برگشتی را به گوشه دروازه صبا فرستاد. این گل در دقیقه 66 به ثمر رسید.
2 – 0 (استقلال خوزستان): حمله سریع بازیکنان استقلال از سمت راست شکل گرفت که مهدی مومنی توپ را روی دروازه صبا فرستاد و ضربه سر میثم بائو دروازه قمی ها را برای بار دوم باز کرد.

بهترین بازیکن:
در تیم استقلال خوزستان می توان گفت که امروز، روز باتجربه های این تیم بود، محمدرضا مهدوی، سیدمهدی سیدصالحی و میثم بائو سه مهره باتجربه این تیم امروز با بازی موثرشان به داد تیم شان رسیدند و در طرف مقابل می توان از حسین بادامکی نام برد که بازی خوبی از خود نشان داد اما با هدر دادن یک پنالتی در دقایق آخر بازی روز خوب خود را خراب کرد و البته می توان از مهرداد طهماسبی دروازه بان صبایی ها هم نام برد که امروز بسیار پرفروغ بود. وی چندبار توانست موقعیت های استقلالی ها را مهار کند و حتی ضربه پنالتی مومنی را با عکس العمل فوق العاده ای دفع کرد اما از شانس بدش سیدصالحی مترصد دریافت توپ بود.

دقایق حساس :
دقیقه 15 – ضربه ایستگاهی بازیکنان تیم استقلال خوزستان از پشت محوطه جریمه صبا، توسط محدرضا مهدوی زده شد که با اختلاف اندکی از بالای دروازه صبا به بیرون رفت.
دقیقه- 18 – حرکت استقلالی ها پشت محوطه جریمه صبا، پاس با سر زیبایی توسط مهدوی به درون محوطه فرستاده شد که ضربه سیدصالحی را طهماسبی مهار کرد.
دقیقه 25 – حرکت بازیکنان صبا به درون محوطه جریمه استقلالی ها رسید که ضربه خطرناک آنها را کریمی به کرنر فرستاد.
دقیقه 32 – ضربه روپای سیف الهی از زاویه بسته دروازه صبا را باخطر روبرو کرد که طهماسبی این فرصت حریف را به کرنر فرستاد.
دقیقه 33 – ضربه کرنر سیف الهی مستقیما راهی چهارچوب صبایی ها شد که این توپ هم توسط طهماسبی مهار شد.
دقیقه 37 – از سمت راست و در محوطه جریمه صبایی ها فرصت خوبی نصیب مومنی شد که ضربه وی در اختیار مهرداد طهماسبی قرار گرفت.
دقیقه 55 – حرکت میثم بائو از سمت چپ و ورود او به محوطه جریمه صبا به سانتر وی منجر شد که سیدصالحی با یک ضربه سر دوازه صبا را تهدید کرد.
دقیقه 78 – ضربه بادامکی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه استقلال شلیک شد که با واکنش کریمی مهار شد.
دقیقه 83 – شوت بائو با فاصله کمی از کنار دروازه صبا به بیرون رفت.
دقیقه 89- ضربه پنالتی بادامکی برای تیم صبا منجر به گل نشد و این ضربه با برخورد به تیر دروازه به زمین برگشت و مدافعان استقلال توپ را به بیرون فرستادند.
دقیقه 92 – ضربه محکم فرشید باقری بصورت خطرناک از کنار دروازه استقلالی ها به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:
شاید بتوان از دست دادن دو پنالتی را در این بازی ویژه ترین اتفاق دانست. جالب اینجاست که هر دو توپ پس از گل نشدن به زمین برگشتند که البته یکی با خوش شانسی در ریباند برای استقلال خوزستان به گل تبدیل شد و دیگری با بدشانسی برای صبا، توسط مدافعان استقلال خوزستان به بیرون زده شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد