تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی صبای قم سه امتیاز بازی با گسترش فولاد را از اهمیت بالایی برای آینده تیمش برخوردار دانست.



علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با گسترش فولاد تبریز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم تبریز گفت: مطمئنا بازی سختی پیش رو داریم ولی ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا 3 امتیاز این بازی مهم را از آن خود کنیم. قصد داریم بعد از تعطیلات لیگ را با پیروزی مقابل گسترش فولاد آغاز کنیم ولی همواره بازی در تبریز سخت بوده و امیدوارم دیدار خوبی شاهد باشیم.

او ادامه داد: هدف ما کسب پیروزی مقابل گسترش است چرا که ما را به آینده لیگ بیشتر امیدوار می‌کند.
مطمئنا کوچک‌ترین اشتباه به ما ضربه خواهد زد و این مسئله را به بازیکنان گوشزد کردیم تا اشتباهی نداشته باشند و به پیروزی برسیم. اردو و تمرینات خوبی در کیش و تهران داشتیم و می‌خواهیم با برد به تهران برگردیم.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه بازی‌های دوستانه در تعطیلات لیگ به ما کمک کرد، اظهار داشت: گسترش فولاد یکی از تیم‌های خوب ایران است و تماشاگران خوب و فهیمی دارد ولی ما می‌خواهیم اولین بازی بعد از وقفه لیگ را با پیروزی آغاز کنیم.

دایی با اشاره به آمار صبای قم مقابل تیم‌های تبریزی عنوان کرد: ما به آمار و ارقام کار نداریم. گسترش فولاد فوتبال زیبایی ارائه می‌کند و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. آنها حریف و بزرگ و تیم باانگیزه‌ای هستند ولی ما نیز سعی داریم بهترین عملکردمان را برابر این تیم داشته باشیم چون به دنبال اهداف بزرگی هستیم و می‌خواهیم لیگ را با پیروزی مقابل گسترش فولاد از سر بگیریم. امیدواریم بازی زیبایی از هر دو تیم شاهد باشیم و صبا به سه امتیاز برسد.

او یادآور شد: تبریز بهترین تماشاگران ایران را دارد و عرق آذری به آنها کمک کرده است بهترین باشند. گسترش فولاد برای کسب نتایج بهتر نیاز به حمایت هوادارانش دارد و تراکتورسازی نیز برای اینکه تیم مدعی باشد مستلزم حمایت مردم تبریز است. همواره برای تبریزی‌ها به خصوص آذری‌ها آروزی موفقیت دارم.

سرمربی صبای قم در مورد هوای سرد تبریز و تاثیر احتمالی آن در شرایط مسابقه با گسترش فولاد گفت: هوای تبریز همیشه به این شکل بوده ولی امیدواریم با نمایش برتر نسبت به حریفمان از این هوای سرد پیروز از زمین خارج شویم.

دایی با اشاره به هماهنگی خریدهای صبا با نفرات قدیمی این تیم ابراز کرد: ما وقت لازم برای هماهنگی تیم را داشتیم که جام شهداء محک خوبی برای ما برای قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه بود و توانستیم به هماهنگی و شناخت لازم برسیم. نفراتی که جذب کردیم به ما کمک کردند و خیلی زود با تیم هماهنگ شدند و کارهای مودر نظر ما را انجام دادند.

او با اشاره به غائبان تیمش برابر گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: جلال‌الدین علی‌محمدی مصدوم شده و امیر حسین صادقی نیز دو، سه روز مریض است.

سرمربی صبای قم در خصوص حضور نامش در فهرست 48 اسطوره برتر فوتبال دنیا گفت: نظر خاصی راجع به این موضوع ندارم و به عنوان یک ایرانی به این مسئله افتخار می‌کنم. اینکه یک ایرانی در چنین فهرستی قرار دارد و نام کشور ما را بر سر زبان انداخته مایه افتخار است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد