تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

قلعه نویی پس از بازی اعتقاد داشت 1-1 به درد هیچ تیمی نخورد.



به گزارش "تک گل"، امیر قلعه نویی پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: من فکر می کنم خیلی بازی زیبایی بود، هم گل و هم موقعیت داشت اما کاش یکی از دو تیم پیروز می شدند چرا که تساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی خورد.

متاسفانه ما در دوازده بازی از حریف خود جلو بودیم، اما در پایان، بازی را واگذار یا مساوی کردیم، آن هم در شرایطی که این حریفان در مقابل ما کمترین فرصت را داشتند، این خیلی برای تیم ما بد است که تیم نمی تواند نتیجه را حفظ کند، من به همه بچه ها خسته نباشید می گویم چون به نظرم بازی خوبی ارائه کردند اما پس از گل، دیگر تمرکز نداشتند و متاسفانه دروازه مان باز شد و دیگر هم نتوانستیم دروازه آنها را باز کنیم.

مجید حسینی جوان که ما او را به صورت ثابت در ترکیب گذاشته بودیم مصدوم شد و مجبور شدیم وی را تعویض کنیم و به جایش  محسن کریمی را آوردیم که خیلی خوب بود، اما جو بازی او را گرفت و ما مجبورشدیم او را هم تعویض کنیم و برای میل به گلزنی آرش برهانی را به زمین بیاوریم.

هواداران استقلال حق دارند که به نتیجه به دست آمده معترض باشند، بهرحال آنها سرمایه های اصلی این تیم هستند، می دانم که همه آن اعتراضات خودجوش بود، حتی بنری که آورده بودند و نصب کرده بودند، بهرحال مردم از تیم توقع دارند انتظار ندارند که تیم محبوبشان در دوازده بازی که از حریف جلو هستند در پایان مساوی کنند یا ببازند.

من معتقدم جاسم کرار در حد کرار فوتبال بازی نکرد ولی می توانم بگویم با آمدنش آهنگ تهاجمی تیم ما بهتر شد. البته باید قبول کنیم که او هم آدم است و قطعا احساساتی دارد، این چند وقت و پس از مسائل مربوط به محروم شدنش با روح و روانش بازی شده بود، ولی همین هم که آمد، روند خوبی به تیم ما داده است.

کمیته اضباطی تاکنون حکم های زیادی علیه من دادند اما هیچکدام مستندات گزارشی نبوده است، یا مثلا در مسئله اخیر تیم استقلال شما ببینید که با این بازیکن ما چه رفتاری کردند، با کرار نباید اینگونه رفتار می کردند. ولی متاسفانه این مسایل وجود دارد و کاری نمی شود کرد، باید سوخت و ساخت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد