تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل، قلعه نویی سرمربی استقلال در آخرین نشست خبری پیش از دیدارهای لیگ چهاردهم، در خصوص بازی فردا گفت: "ابتدا لازم است دو سه نکته را متذکر شوم و سپس در مورد بازی صحبت کنم.

از علی نظری و مجمود بابایی که بدون هیچ چشم داشتی برای باشگاه زحمت کشیدند و در مسائل مالی تا جایی که توانستند برای باشگاه زحمت کشیدند. در سال های قبلی کسی تشکری از آن ها نمی کردند. امیدوارم تمحیداتی برای انتخاب لیدر و هوادار نمونه هم اندیشیده شود."

وی دافزود: "در باره بازی هم  باید برای هواداران مان که در سختی و شادی و غم همراهمان بودند به میدان برویم. از آن ها معذرت می خواهم. نتوانستیم آن چیزی که شایسته آن هاست را به آن ها بدهیم. شرمنده همه آن ها هستیم و جا دارد از همه آن ها عذر خواهی کنم. از مجموعه استقلال تشکر می کنم. در هیاهوی فردا شاید نتوانم این ها را بگویم. از آقای خاوری، مسئول کمپ که دو سال برای ما زحمت کشیدند تشکر می کنم. از آقای سبک دست نیز بابت زحماتش تقدیر می کنم. امیدوارم مثل دور رفت بازی خوبی باشد. برانکو هم چیزی کم ندارد و زمانی هم که در تیم ملی بود به لحاظ اخلاقی و فنی الگو بود و خوش حالم که او به ایران برگردد."

قلعه نویی ادامه داد: "بازی حساسی داریم. پرسپولیس هم انگیزه زیادی دارد. این روزها روی مسائل روحی تیم کار کرده ایم. جلسات فنی هم برگزار شده و امیدواریم این بازی کیفیت خوبی داشته باشد و ما برنده آن باشیم."

قلعه نویی در خصوص ضعف دفاعی استقلال گفت: " این مشکل را از ابتدای فصل داشتیم. در این روزها نیز نهایت تلاشمان را کردیم. به هر حال چند روز کار کردیم و اگر بتوانیم کل نیمه، نوری و فوروارد های پرسپولیس را از کار بیاندازیم موفق خواهیم بود."

وی در خصوص بآنالیزهای برنامه نود و مشکلات استقلال گفت: "دو حرف هست که جواب ندارد. یکی حرف حق است و یکی اراجیف. کارشناسی های نود بدون حب و بغض و عادلانه است. تیمی که نتایجی مثل استقلال گرفته است قطعا مشکل دارد. اما ما بارها در آنالیزهایمان به بازیکنان گوشزد کرده ایم. اما خوب شرایط بازی است و با زمان تمرین متفاوت است. شرمنده امید ابراهیمی هستم که از بهترین های ما بود و به لحاظ مالی شرمنده اش هستیم. مگویان را ببینید. حرفه ای بازی می کند و درگیر مسائل حاشیه ای نمی شود. ما بازیکنانی داریم که می گویند من بازیکن تعویضی نیستم. مقایسه کنید با شرایط چیچاریتو در رئال مادرید! آیا امثال لمپارد با وجود نیمکت نشینی ادا در می آورند؟"

قلعه نویی ادامه داد: "اما خوشحالم که در این بین ابراهیمی هایی وجود دارند که معرفت دارند. ابراهیمی در 30 ثانیه مانده به پایان بازی تراکتور همچنان می جنگید. اما بعضی ها پول می گیرند و مردم را سیاه می کنند. ابراهیمی پولی نگرفته و پهلوانی کرده است. نه 3 میلیارد بگیرد و ادای استقلالی بودن را در بیاورد. در این چند سال اگر شرمنده یک نفر باشم او امید ابراهیمی است."

وی در خصوص شعار هواداران هم گفت: "این شعار ها خود جوش است و حق طبیعی هوادار است که انتقاد کند. به قول هاشم بیک زاده ما امسال اصلا آرامش نداشتیم. ییک مثال بزنم. بازیکنان بارسلونا رو به روی بایرن 108 کیلومتر دوندگی داشتند. ما در مقابل تراکتور 106 کیلومتر دویدند. آرامش روحی و روانی واقعا مساله مهمی است و آن هایی که می گویند ما مشکل بدنی دارد این را هم بدانند."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد