تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 امیر قلعه نویی قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با تراکتورسازی تمدید کرد و در تبریز خواهد ماند.



در حالی که طی روزهای اخیر حرف و حدیث زیادی مبنی بر جابجایی نیمکت تراکتورسازی و حضور سرمربی دیگری به جا امیر قلعه نویی شنیده می شد، مربی اسبق استقلال و تیم ملی با تمدید قراردادش یک فصل دیگر در تبریز خواهد ماند.


قلعه نویی که در میانه های فصل به جای تونی اولیویرا روی نیمکت تراکتورسازی حضور یافته بود، موفق شد همراه این تیم جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان را کسب کند و در لیگ نیز سهمیه فصل آینده آسیا را به دست آورد. این نتایج در نهایت باعث شد تا مسوولان این تیم در جمع بندی های خود او را به عنوان سرمربی فصل آینده ابقا کنند.




 سرمربی تیم تراکتورسازی روز یکشنبه برنامه‌های خود برای سال آینده را ارائه می‌کند.

دارا غزنوی، عضو هیات مدیره تراکتورسازی در این باره می‌گوید:‌ در جلسه امروز هیات‌مدیره تراکتورسازی اکثریت اعضا روی ماندن امیر قلعه‌نویی نظر مثبت داشتند و به ماندن ایشان رای مثبت دادیم.


او ادامه می‌دهد: قرار بر این شد تا مدیرعامل باشگاه طی روز های آینده با امیر قلعه‌نویی مذاکرات خود را انجام دهد و برنامه‌های او برای فصل‌ آینده را دریافت کند. ما به مدیرعامل باشگاه اختیار تام دادیم تا قلعه‌نویی را در سمتش حفظ کند.

بر این اساس قلعه‌نویی تا روز یکشنبه هفته اینده برنامه‌هایش را برای سال بعد ارائه می‌کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد