تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

قلعه نویی در کنفرانس خبری بعد از بازی، ولادت حضرت علی (ع) را تبریک گفت.



به گزارش "تک گل"، قلعه‌نویی گفت: این برد را باید به هواداران استقلال تقدیم کنم که ما را در این شرایط تنها نگذاشتند. صبا تیم خوبی است اما فکر می‌ کنم ما در این بازی موقعیت های بیشتری داشتیم و مستحق پیروزی بودیم.

یک جوان به فوتبال ایران معرفی کردیم
ما در 2 ـ صفر، 2 تک به تک را خراب کردیم. باید گل های بیشتری می‌ زدیم. خوشحالم که بازیکن جوانی را به فوتبال ایران معرفی کردیم به اسم محسن کریمی. قبلا هم رمضانی را به عنوان یک بازیکن جوان استفاده کرده بودیم که البته او مصدوم شد. البته بازیکن جوان باید در شرایط آرامش به تیم اضافه شود.

بنر می‌ آورند و شعار می‌ دهند
هی بنر می‌ آورند و علیه من شعار می‌ دهند اما بچه های استقلال اصل غیرت اند. مگر ما چقدر پول گرفته ایم؟ درباره بنرها این را هم بگویم که آنها و این شعارها خودجوش است. (خنده)

داوری خوب بود
روی یک صحنه بسیار حساس در دقیقه 92 یک خطا اتفاق افتاد که بر گشت همان توپ دروازه ما را با خطر مواجه کرد. البته شاید هم من اشتباه کنم. به هر حال تیم داوری کارش را خوب انجام داد.

دو بازی آخر مهم است
این دوبازی باقیمانده برای ما خیلی مهم است، ما برای هوادارانمان بازی می‌ کنیم و امیدوارم با استرس کمتری در این دو مسابقه به میدان برویم. این را به بازیکنانم گفته ام.

با روح و روان بازیکنان ما بازی کردند
از اول فصل هیچ وقت تیم مان کامل نبوده یا مصدوم داشتیم یا بازیکنان ملی با کیفیت پایین تر به جمع ما اضافه شده اند. یک روز زمان خیلی چیزها به این مردم ثابت می‌ کند. یک روز متوجه می‌ شوید که چه دست های پشت پرده ای تیمی که می‌ توانست قهرمان آسیا بشود را به این وضع انداخت. آنها با روح و روان بازیکنان ما بازی کردند و بالاخره یک روز این چیزها افشا می‌ شود. من در دوسال گذشته هرگز تیمم را کامل در اختیار نداشتم که بتوانم با بازیکنان کار کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد