تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


برنامه نود شب گذشته برخلاف تصور آنچنان که باید نتوانست رضایت بینندگانش را جلب کند و سوژه خاصی در خود نداشت، و البته نکته تامل برانگیز این برنامه قطع یکباره و بدون نمایش دیدار استقلال برابر سیاه جامگان و آیتم پایانی مربوط به نظرسنجی این برنامه بود.



به گزارش "تک گل"، طبق اعلام قبلی سردار آزمون به عنوان مهمان ویژه این برنامه بار دیگر روبروی عادل فردوسی پور قرار گرفت و صحبت های شیرینی با مجری برنامه داشت و  در دیگر بخش های برنامه نیز بررسی هفته اول از دور برگشت لیگ برتر و اتفاقات فوتبال ایران مورد بررسی قرار گرفت.

عادل فردوسی پور برای آیتم نظرسنجی برنامه خود طبق گذشته به دنبال تکمیل تیم منتخب بعد از انقلاب است و اینبار به سراغ انتخاب برترین هافبک هجومی رفته است و گزینه های جالب توجهی را در آن قرار داده است.
- بهترین هافبک هجومی تاریخ فوتبال ایران چه کسی است؟

1- شاهرخ بیانی
2- مجتبی جباری
3- مسعود شجاعی
4- امیر قلعه نویی
5- علی کریمی
6- ایمان مبعلی
7- علیرضا منصوریان
8- محرم نویدکیا

نتیجه نظرسنجی:

نکته جالب توجه عدم اعلام نتیجه نهایی نظرسنجی بود که عادل را به ناهماهنگی های موجود مرتبط دانست. البته تا آخرین لحظاتی که نظرسنجی اعلام شده بود علی کریمی، شماره هشت محبوب فوتبال ایران موفق شد بیشترین آرا را با 71 درصد به خود اختصاص دهد و بعد از او مجتبی جباری نفر دوم این نظرسنجی و البته با اختلافی فاحش و تنها با 6 درصد حضور داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد