تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پدر سردار آزمون(خلیل آزمون) جواب انتقادهای فردوسی پور نسبت به بازی پسرش را داد.



به گزارش سایت خبر ورزشی "تک گل" فردوسی پور بعد از بازی با امارات عنوان کرده بود: این بازیکن به دلیل پیشنهادهای کاذب اروپایی تمرکزش را از دست داده است،

پدر آزمون در جواب این صحبتهای فردوسی پور: پیش از هر چیزی باید بگویم سردار اکنون اصلاً در جریان پیشنهاداتش نیست و به این موضوع اهمیتی نمی‌دهد، چون فقط تمرکزش روی تیم ملی و بازی‌های جام ملت‌های آسیاست. کارهای مربوط به وضعیت باشگاهی‌اش را نیز مدیربرنامه‌هایش انجام می‌دهد.

وی افزود: این حرف فردوسی‌پور که گفته پیشنهادهای سردار آزمون کاذب است، درست نیست. پیشنهادات به صورت رسمی به باشگاه روبین‌کازان رسیده و واقعیت هم دارد اما اکنون زود است که او به لیگ‌ها و تیم بزرگتری برود. سردار باید یک سال دیگر در لیگ روسیه تجربه کسب کند و سپس راهی تیم‌های بزرگتر شود تا بتواند با تجربه‌ای که کسب کرده به صورت ثابت برای تیمش بازی کند. صحبتی هم که با فردوسی‌پور دارم این است که چگونه می‌گوید پیشنهادات رسیده به آزمون کاذب است؟ رسانه‌های خارجی مانند گاردین، دیلی‌میل، بلیچر ریپورت و ... که از بستگان من نیستند تا از خودشان خبری بنویسند.

مربی پیشین والیبال گنبد و پدر سردار آزمون با بیان اینکه خوب نیست یک مجری مانند فردوسی‌پور در برنامه زنده تلویزیونی و در شرایط حساس تیم ملی از بازیکنان جوانی مانند آزمون و علیرضا جهانبخش انتقاد کند، اظهار داشت: من خودم مربی هستم و می‌دانم بازیکن یک روز خوب است، یک روز معمولی است و یک روز هم شرایط خوبی ندارد. بهتر است دست از سر این بازیکنان جوان برداریم و بگذاریم کارشان را انجام دهند. اینکه بیاییم در یک برنامه زنده تلویزیونی بگوییم آزمون خوب نبود، جهانبخش خوب نبود و فقط انتقاد کنیم چیزی را درست نمی‌کند، چون این بازیکنان جوان هستند و نیاز به روحیه دارند نه تخریب.

خلیل آزمون تأکید کرد: فردوسی‌پور این را در نظر بگیرد که اگر بازیکن یک روز خوب نبود شروع به تخریب او نکند. انتقاد خوب است اما نباید بازیکن را تخریب کرد. آن هم در شرایط فعلی که بازیکنان با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هستند و صحبتی که فردوسی‌پور درباره سردار و جهانبخش کرد خوب نبود.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد