تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 در مورد ليست جديد کي‌روش حرف و حديث هاي زيادي مطرح شده و خيلي ها به او انتقاد کردند.



کی‌روش پیش از سفر تیم‌ملی به پرتغال پاسخگوی خبرنگاران بود:

فقط در مورد بازیکنان فعلی صحبت می‌ کنم
اگر شروع به صحبت و بخواهم در مورد بازیکنان توضیح بدهم باید در مورد کل حروف الفبا صحبت کنم.راجع به بازیکنانی که در اردوی پرتغال حاضر هستند صحبت می‌کنم. ما با 24 بازیکن به اردوی پرتغال می‌رویم.من تصمیم گرفته ام این بازیکنان در اردوی تیم‌ملی باشند.این گروه اصلی بازکنان جام‌جهانی هستند که از خرداد با ما بودند. در حال حاضر فرصتی برای جوان ها بوجود آمده تا خودشان نشان دهند مثل سروش رفیعی و وحید امیری و باید تجربه کسب کنند.

انتخاب بازیکن براساس نام باشگاه آنها نیست
کی روش در مورد اینکه بازیکنی از پرسپولیس دعوت نکرده هم گفت:من به تیمی نگاه نمی‌ کنم. مگر باشگاه های دیگر بازیکن ندارند؟وقتی بازیکن انتخاب می‌ کنم بنا بر باشگاه های آنها این کار را نمی‌ کنم.

به این بازیکنان اعتقاد داشتم
او در مورد اعتراض بازیکنان خط خورده هم صحبت کرد:من نمی‌ دانم راجع به چه چیزی صحبت می‌ کنید اینجا تیم‌ملی ایران است و در تیم‌ملی به روی همه باز است. بازیکنان به تیم‌ملی می‌ آیند و می‌ روند. ما با 24 بازیکن به پرتغال می‌ رویم. من به این بازیکنان اعتقاد داشتم و می‌ خواستم آنها در اردوی پرتغال باشند.

نتایج این اردوها را می‌ بینید
به هر حال هر اردویی از اردو نداشتن بهتر است. اگر هماهنگی ها انجام شود این فرصن خوبی است تا تیم با همدیگر هماهنگ شوند. در این فرصت بازیکنان کنار همدیگر قرار می‌ گیرند. نتایج این اردوها را در اردوی قبل از استرالیا خواهید دید و می‌ بینید بازیکنان با چه کیفیتی بازی می‌ کنند.

برای دعوت تکنیک فردی کافی نیست
لازمه حضور یک بازیکن در تیم‌ملی فقط تکنیک فردی نیست. برای حضور یک بازیکن در تیم‌ملی لازم است که بازیکن روحیه،انگیزه و کاراکتر صحیح و مناسبی داشته باشد. باید برای حضور در تیم‌ملی تفکر خوبی داشته باشد و روبه جلو حرکت کند. در مورد بازیکنانی که در حال حاضر در اردو هستند با کمال میل صحبت می‌ کنم.

فقط شهروند ایرانی دعوت می‌ کنم
او در مورد اینکه ادینیو اعلام کرده حاضر است برای تیم‌ملی تابعیت ایرانی بگیرد هم گفت: بارها این شرایط را در آفریقای جنوبی و پرتغال تجربه کردم. من فقط یک شهروند کاملا ایرانی را دعوت می‌ کنم. حالا قبل از این چه اتفاقی برای یک بازیکن افتاده به فدراسیون و بازیکن مربوط می‌ شود.

به شناسنامه بازیکن کاری ندارم
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که میانگین سن تیم ملی 2 سال جوان شده و آیا این جوان شدن همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر، گفت: موضوع اصلی پیر یا جوان بودن بازیکن نیست بلکه داشتن تیم ملی با کیفیت مهم است.  سرمربی جدید پرتغال ریکاردو کاروالیو 38 ساله را به تیم ملی دعوت کرد بازیکن اگر کیفیت لازم را داشت بازیکن خوبی است به شناسنامه و کارت‌های شناسایی نگاه نمی‌کنم و به رنگ پیراهن کاری ندارم سن و سال و باشگاهی که بازیکن در آن بازی کرده برایم مهم نیست من می‌خواهم تیم ملی ایران را بسازم.

نام باشگاه برای من مهم نیست
مسلماً برای تیم ملی خوب دفاع، هافبک و مهاجم و دروازه‌بان خوب احتیاج داریم من وقتی برای تماشای بازی‌های لیگ به عنوان مثال دیدار صبا و سایپا می‌روم کارم این نیست که بخواهم صبا یا سایپا را به عنوان باشگاه زیر نظر بگیرم بلکه باید عملکرد دروازه‌‌بان، دفاع، هافبک و مهاجم را زیر نظر بگیرند اکثر اوقات نام باشگاه‌ها برای من مهم نیست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد