تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کی روش در آستانه بازی با کره جنوبی، مقابل خبرنگاران قرار گرفت.




به گزارش "تک گل"، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران و کره جنوبی حضور یافت و به پرسش های خبرنگاران درباره بازی فردا پاسخ داد. صحبت های کی‌روش را در ادامه می خوانید:


جذابیت بالای بازی


از توجه فنی به این بازی ممنونم. به همه خبرنگاران هم خوشامد می گویم. مطمئنا با در نظر گرفتن تعداد زیادی از اصحاب رسانه که در این مکان حضور پیدا کردند، شک نداریم جذابیت بازی در بالاترین حد خود خواهد بود.

 

کار سختی مقابل کره داریم


بازی فردا با کره جنوبی، قسمت دیگری از رقابت سخت و آشکار ما در راه رسیدن به جام جهانی است. بازی دشواری با کره جنوبی داریم. کره تاریخچه ای بسیار غنی دارد. یقینا برای پیروزی مقابل این تیم راه سختی در پیش داریم.

 

کاملا آماده هستیم


تیم ما کاملا آماده است. تمام بازیکنان با اشتیاق لازم و روحیه بالا آماده بازی فردا هستند. مخصوصا با علم به اینکه این ایام برای جامعه ایرانی از بعد مذهبی و فرهنگی، خاص است. به دنبال این هستیم تا با حرکتی بسیار خوب، نتیجه ایده آل را کسب کنیم.

 

هواداران با رعایت موازین کمک کنند


فردا بازی سختی مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی داریم. با توجه به این ایام ویژه، امیدوارم هواداران حضور شایسته‌ای داشته باشند و با احترام به تمام موازین، بتوانند در کسب نتیجه لازم به ما کمک کنند.

 

برای انتخاب ترکیب، سردرد گرفته‌ام


در ازبکستان تک تک بازیکنان آماده بودند و مقابل کره جنوبی هم این مطلب صدق می کند و متاسفانه یا خوشبختانه همه بازیکنان آماده هستند و این موضوع برای من سردرد ایجاد کرده تا بتوانم ترکیب ایده آل بازی فردا را انتخاب کنم.

 

در روزنامه نمی توانید برنده باشید


نگاه من به موضوع ماسک کره ای ها نه تهدید است و نه فرصت. همه دنبال کسب نتیجه لازم هستیم. ما در یک تجارت حضور داریم، یک تجارت سرگرمی که باید باعث خوشحالی و دلگرمی مردم شویم و تمام هدفمان این استن که در این مسیر به برد دست پیدا کنیم. شما هیچ وقت نمی توانید یک بازی را درون روزنامه برنده شویم. شما فقط می توانید یک بازی را درون زمین برنده شوید و فردا هم دنبال این هستیم تا بتوانیم به دور از حواشی رسانه ای برنده بازی باشیم.

 

کره‌ آمده تا چیزهایی را از دست بدهد


برای ما بازی با کره حکم یک چالش را دارد. هر بار مقابل این تیم بازی می کنیم، یاد می گیریم مقابل تیمی که سنت های دیرینه ای دارد و کشور بزرگی است و میزبان جام جهانی بوده و نتایج خوبی کسب کرده، چطور باید بازی کنیم. چیزی برای از دست دادن مقابل کره نداریم. آنها می آیند تا چیزهای زیادی از دست بدهند. تلاش می کنیم به این مسابقه به عنوان یک بازی در مسیر صعود نگاه کنیم. مطمئن هستم مانند دیگر بازی ها شاهد بازی بسیار خوبی از ملی پوشان ایران خواهیم بود.

 

عدم فروش بلیت های طبقه دوم ورزشگاه؟


این مساله به من مربوط نمی شود اما امیدوارم هواداران حضور حداکثری داشته باشند. تیم بسیار خوبی داریم و کره هم بازیکنان خوبی در اختیار دارد. بازی سختی در پیش است و امیدوارم هواداران به تعداد زیادی به ورزشگاه بیایند و تیم ایران را مورد تشویق قرار دهند. اینکه بلیت های طبقه دوم تا الان به فروش نرسیده، مسائلی است که به من مربوط نمی شود. مساله ای که فردا اهمیت دارد، این است که بازیکنان من با تعهد و انگیزه به زمین می روند تا بتوانند برتری مقابل حریف را به دست بیاورند.


بازیکنانم باید زجر بکشند


یکبار برای همیشه می خواهم این را بگویم که شما نمی توانید با ایجاد جنگ های رسانه ای در مطبوعات و جاهای مختلف برنده بازی باشید. باید در زمین مسابقه فعالیت مثبت و عملکرد مناسبی داشته باشید تا بتوانید به برتری برسید. من از بازیکنانم توقع دارم؛ آنها می دانند که باید به زمین بروند، زجر باکشند، تلاش کنند و از خود گذشتگی داشته باشند تا موفقیت را به دست آورند.

 

از بازیکنانم آرامش می خواهم


همیشه به بازیکنانم می گویم وقتی صاحب توپ هستید، سعی کنید در کمال لذت و آرامش، نمایشی که باید را انجام دهید. مردم همه به شما نگاه می کنند و در آن لحظه باید بازی که مد نظرتان هست را در زمین پیاده کنید.


ماجرای بازیکنان زیبا و دوست داشتنی


من بسیار خوشبخت هستم که این بازیکنان زیبا و دوست داشتنی در کنارم هستند. این بازیکنان زیبا و دوست داشتنی باعث پیروزی های متوالی برابر کره جنوبی شدند.


نمی خواهم بازیکنان کره را بزرگ کنم


تیم کره جنوبی بازیکنان خوبی دارد و تیم خیلی خوبی است اما وظیفه من این است که به بازیکنان خودم بپردازم و آنها را بزرگ کنم. نمی خواهم به بازیکنان کره بپردازم و باعث بزرگی شان شوم ولی تردید ندارم ستاره تیم کره جنوبی آقای «کو» هستند؛ همان بازیکنی که علیه ایران و تهران با بیلد آلمان مصاحبه کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد