تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کارلوس کي‌روش در حالي وارد سالن کنفرانس مطبوعاتي شد که خبرنگاران راضي از برد در اين مسابقه به تشويق وي پرداختند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، خبرنگاران که از رفتار کره ای ها در ترجمه نکردن سوال ها ناراحت بودند، خیلی زود سوالات را از سرمربی تیم‌ملی آغاز کردند.
مشروح حرف های کی‌روش را بخوانید:


بازی چالش برانگیز

فکر می‌ کنم بازی امروز، بازی خیلی خوبی بود. برای هر دو تیم، هم ایران و هم کره با تعهد کافی این چالش را به پایان بردند. نتیجه در این بازی خیلی اهمیت ندارد. مهم این بود که ما شکلی از بازی را تمرین کردیم و توانستیم پاسکاری خوبی انجام بدهیم و البته جوانان را به میدان بفرستیم و در نهایت هم بازی را ببریم.

از صحبت های اشتلیکه تعجب می‌ کنم

من بسیار شگفت زده هستم که مربی ای مثل اشتلیکه چنین صحبت هایی را انجام بدهد. گلی که امروز به ثمر رساندیم، گل پاکی بود. البته قبل از آن باید داور برای ما پنالتی می‌ گرفت. کسی که سرمربی کره است، نباید این حرف ها را بزند و تقصیر را به گردن داور بیاندازد که این کار صحیحی نیست. البته این مساله به من ربطی ندارد و من نمی‌ خواهم درباره ایشان حرف بدی بزنم.

به هر دو تیم تبریک می‌ گویم

این بازی می‌ توانست به نفع هریک از طرفین تمام شود. من به هر دو تیم تبریک می‌ گویم که بازی خوبی انجام دادند.

کره هم می‌ توانست گل بزند

من باید یادآوری کنم که ایجاد فرصت در بازی، گل زدن یا از دست دادن موقعیت همه جزیی از بازی است. در طول بازی شاهد این بودیم که کره ای ها فرصت های خوبی را روی دروازه ما ایجاد کردند. آنها بازیکنان فوق العاده ای دارند، آنها هم می‌ توانستند برنده شوند.

آماده‌ایم دوباره با کره بازی کنیم

اگر سرمربی کره این خواسته را دارد که ایران را در جام ملت های آسیا شکست بدهد، ما هم این خواسته را داریم که در مقابل تیم های بزرگ همین طور محکم نمایش بدهیم. من به بازیکنانم بسیار افتخار می‌ کنم. وقتی تیم هایی مثل ایران، کره و ژاپن با هم بازی می‌ کنند خود بازی نشان می‌ دهد که چرا بهترین تیم های آسیا هستیم. البته کره جنوبی و ژاپن هنوز بهترین تیم های آسیا هستند. من از آقای اشتلیکه تشکر می‌ کنم که می‌ خواهد در جام ملت های آسیا مقابل ما قرار بگیرد اما ما با بهترین تلاشمان کار خود را پیش خواهیم برد. ضمنا کره شرایط کاملا متفاوتی با ایران دارد، تجربه جام‌جهانی 2002، منابع مالی، زمین های تمرین و البته بازیکنانی که در تیم های درجه یک اروپا بازی می‌ کنند. اما من باز هم فرصت رویارویی با کره را از دست نخواهم داد و البته برای ما فرقی نمی‌ کند که داور چه کسی باشد.

دیگر درباره اشتلیکه حرف نمی‌زنم

این آخرین باری است که من درباره سرمربی تیم کره حرف می‌ زنم. به هر حال من مشکلات مهمتری دارم. آقای اشتلیکه هم تجربه کافی دارد و باید مسائلش را با رئیس فدراسیون کره حل کند.

جوان های خوبی داریم

من گفته بودم که نمی‌ توانم از فرصت بازی کره چشمپوشی کنم و بازیکنان جوان را به میدان نفرستم. ما بازیکنان جوان خوبی داریم علیرضا حقیقی، احسان حاج‌صفی، سردار، جهانبخش و بقیه. این ها باتجربه و باطراوت اند و من از این بابت بسیار خوشحالم.

تشکر از بازیکنان کره

به عنوان حرف آخر از بازیکن های کره تشکر می‌ کنم. از صمیم قلب خوشحالم که به ایران آمدند و مقابل ما به میدان رفتند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد