تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مصاحبه کی روش پس از برد مقابل بحرین

 کارلوس کي‌روش با سخت توصيف کردن ديدار تيمش مقابل بحرين درباره اين بازي و شرايط آن در نشست خبري توضيح داد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، سرمربی تیم ملی ایران بعد از برتری دو بر صفر تیمش در دیدار اول جام ملت‌ها مقابل بحرین در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کی‌روش با اعلام اینکه دیدار برابر بحرین علیرغم نتیجه به دست آمده سخت بود گفت: بازی سختی را امشب پشت سرگذاشتیم. بحرینی ها چند دقیقه بهتر بازی کردند.باید با تفکر کامل در بازی جا می افتادیم.پس از چند دقیقه موفق شدیم به بازی مسلط شویم.

وی ادامه داد: فکر می کنم بازی دشواری را پشت سرگذاشتیم. بحرین تیم خوبی است و خوب بازی کرد. حتی وقتی دو بر صفر عقب بود رو به جلو کار کرد.

کی‌روش درباره نتیجه به دست آمده گفت: پس از گذشت 10 دقیقه سوار بر بازی شدیم. ما باید زودتر از این ها به گل می رسیدیم. اشکان دژاگه می توانست در این مسابقه زودتر گل بزند. در مجموع تیم ایران استحقاق پیروزی را داشت و خیلی خوب بازی کردیم. در 10 دقیقه پایانی بازی،من سه مهاجم تیم را که شامل دژاگه،قوچان نژاد و شجاعی بود را تعویض کردم تا بتوانند استراحت کنند.در آن 10 دقیقه از ضد حملات استفاده کردیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه می‌توانستند به گل‌های بیشتری نیز در این بازی برسند گفت: حتی می‌توانستیم در آن زمان هم به گل برسیم. در مجموع برد خوبی را داشتیم و به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم. به تیم بحرین هم تبریک می گویم که بازی خوبی را انجام دادند.

وی در مورد گل اول ایران در که دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رسید گفت: در درجه اول گلزنی خوش‌آیند است و زمانش زیاد تفاوتی نمی کند. در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم و به گل هم رسیدیم. فکر می کنم عملکرد خوبی در زمین داشتیم. من به شخصه خودم تیمی به عملکرد نگاه می کنم و نه انفرادی چون برایم عملکرد تیمی مهم تر است.

کی‌روش در مورد درخشش بازیکنانش در این دیدار گفت: معمولا سه، چهار بازیکن در انتهای بازی می درخشند اما در این مسابقه تداوم مدافعان ما خیلی خوب بود. مهرداد پولادی،سید جلال حسینی و وریا غفوری عملکرد خوبی در کنار هم داشتند.سرعت مهاجمان بحرین را گرفتند. ما در طول بازی حتی یک فرصت هم بحرین ندادیم و این نشان می دهد تداوم تیمی ما خیلی خوب بود.

کی‌روش با تحسین بازیکنان جوان تیمش گفت: جام ملت های آسیا مهم ترین رویداد فوتبالی در سطح آسیا است. امروز مرتضی پورعلی گنجی که بازیکن جوانی است و تجربه ملی نداشت و البته پست بازی اش هم دفاع میانی نیست عملکرد خیلی خوبی داشت یا بازیکنی مثل وریا غفوری، که او هم تجربه ملی ندارد در زمین خیلی خوب بازی کرد و خواسته های ما را اجرا کرد. نباید فراموش کنیم پیراهن تیم ملی وقتی برتن می کنیم و پا به میدان می گذاریم 100 کیلو وزن دارد و کار هر بازیکنی سخت است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا ملبورن شهر خوش‌شانسی‌های فوتبال ایران است، گفت: من اینجا یک استادیوم فوق العاده زیبا دیدم. از هواداران تیم ایران به خاطر حمایت‌شان در طول بازی تشکر می کنم. برای ما فرق نمی کند که در سواحل استرالیا بازی کنیم یا هر شهر دیگری در این کشور. برای ما آنچه اهمیت دارد این است که در مسابقات بمانیم.

وی درباره اینکه علیرضا جهانبخش در اروپا بازی می کند اما در ترکیب اصلی تیم ملی ایران به میدان نمی رود اظهار داشت: مساله خاصی پشت این قضیه نیست. بازیکن تیم ملی چه 90 دقیقه و چه 10 دقیقه، چه بازی کند و یا چه نیمکت نشین باشد جزوی از موفقیت تیم محسوب می شوند. جهانبخش بازیکن جوان و مستعدی است ولی این را باید بداند که در ایران فرصت زیادی برای بازی های دوستانه نداریم. همه باید از دقایقی که به آنها می‌رسد استفاده کنند. من سه بازیکن جوان را در این مسابقه به میدان فرستادم تا تجربه ملی داشته باشند. آنها چه 15 دقیقه بازی کنند و چه 150 دقیقه باید هر چه زودتر تجربه بازی در تیم ملی را کسب کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد