تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ،  اگر از بازي هاي دوستانه تيم ملي در دوران مربيگري کي روش بگذريم، از بازي "ايران ـ مالديو" که اولين حضور کي روش را به عنوان سرمربي تيم ملي در بازي هاي رسمي رقم زد، تا امروز 30 بازي ملي رسمي را با او سپري کرده و صاحب نتايج نسبتا خوب شديم.



اولین میدان کی روش در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2014 بود که مالدیو را در دور رفت و برگشت شکست داد. سپس در گروهی که قطر، بحرین و اندونزی در آن حضور داشتند، با سه برد و سه مساوی به آخرین مرحله مسابقات مقدماتی 2014 صعود کردیم و در این مرحله هم با 5 برد، یک مساوی و 2 باخت به جام جهانی صعود کردیم. ضمن آنکه در جام ملت های غرب آسیا سه بازی کردیم و با یک برد و 2 مساوی، به بازی های تیم اضافه کردیم.

ایران در مقدماتی جام ملت های 2014 برابر تیم های کویت، لبنان و تایلند صاحب 5 برد و یک مساوی شدیم و بالاخره در جام جهانی 2014 با نیجریه مساوی و برابر آرژانتین و بوسنی بازنده شدیم. بازی های ایران برابر بحرین و قطر به ترتیب بازی شماره 29 و 30 ایران به صورت رسمی در دوران مربیگری کی روش بوده است. 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد