تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کمتر کسی فکر می کرد که اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، فولام را به مقصد قطر ترک کند اما این بازیکن تصمیم گرفت تا به خلیج فارس بیاید و پیراهن العربی قطر را بر تن کند.



دژاگه درباره دلایل خود برای انتخاب العربی گفت: ترجیح دادم که با العربی قرارداد امضا کنم چرا که این تیم شهرت و آوازه زیادی دارد و از باشگاه‌هایی است که در خارج قطر هم شناخته شده. گذشته از این هم بسیاری از بازیکنان ایرانی هم در این تیم بازی کرده‌اند.

ایمواه ازکیل دیگر بازیکن سرشناس العربی هم از پیوستن به این تیم بسیار خوشحال است. او گفت: از اینکه به چنین باشگاه بزرگی پیوسته‌ام بسیار خوشحال هستم. العربی از تیم‌های سرشناس قطری است که طرفداران زیادی دارد. زمان آن فرارسیده که العربی به جایگاهی که شایسته‌اش است برگردد. همه بازیکنان تمام توان خود را برای موفقیت این تیم به کار خواهند گرفت. من تجربه زیادی در فوتبال اروپا دارم که این بدون شک کمک زیادی به من خواهد کرد.

العربی در فصل جابجایی تابستانی بازیکنان سرشناسی به خدمت گرفت. اشکان دژاگه، ایمواه ازکیل، پابلو فرناندز و پائولینیو، چهار بازیکن سرشناس خارجی این تیم به شمار می آیند. البته این تیم سامی جابر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عربستان را هم به عنوان مدیر بخش ورزشی خود انتخاب کرد.

العربی در حال حاضر در آلمان اردو زده است و فصل آمادگی خود را پشت سر می گذارد. این تیم در دیدار دوستانه اخیر خود با یک گل مغلوب الشارجه شد. اشکان دژاگه در این دیدار 90 دقیقه در ترکیب تیم جدیدش به میدان رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد