تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌هاي مهدي رحمتي گفت: آنقدر مغز خودم را خسته نمي‌کنم که در مورد اين حرف‌ها که پشيزي ارزش ندارد، صحبت کنم.



به گزارش تک گل، امير قلعه‌نويي در مورد وضعيت استقلال اظهار داشت: شرايط تيم خوب است. هفته سوم تمرينات به پايان رسيده و کم کم تيم در حال تکميل شدن است. دغدغه اصلي ما تمديد قرارداد ملي‌پوشان استقلال است تا همراه تيم به ترکيه بيايند.

وي با اشاره به اردوي ترکيه افزود: قصد داريم تيم را آماده کرده و با چند بازي تدارکاتي مهياي حضور در ليگ برتر شويم. تصميم داشتيم در سرعين هم اردو بزنيم اما بحث بودجه و 2 اردوي پشت سر هم که براي بازيکنان خسته‌کننده مي‌شود، باعث شد اين اردو را لغو کنيم و به ترکيه که امکانات بهتري دارد، برويم.

سرمربي استقلال در مورد بازيکنان جذب شده عنوان کرد: تقريبا بازيکنان مدنظرم جذب شده‌اند و تيم خوبي بسته شده است. بازيکناني که گرفتيم ترکيبي از نفرات جوان و باتجربه هستند. يک بخش از آنها را بازيکنان ليگ برتري تشکيل مي‌دهند که خيلي خوب هستند و يک بخش هم روي جوان‌‌ها و اميدها حساب باز کرديم که با استعداد هستند.

قلعه‌نويي در خصوص حضور ملي‌پوشان استقلال در اردوي ترکيه خاطرنشان کرد: دوست داريم اين بازيکنان همراه ما در ترکيه باشند. طبيعتا مشکلاتي وجود دارد که شايد 2،3 روز ابتدايي اردو در کنار ما نباشند.

وي در پاسخ به اين سوال که بهرام افشارزاده مديرعامل استقلال اعلام کرده نمي‌تواند بالاي يک ميليارد تومان به آندرانيک تيموريان دهند، گفت: من در مسائل مالي دخالت نمي‌کنم. ليستي به باشگاه مي‌دهم و باشگاه هم سياست‌هايي دارد که بر اساس آن بازيکن جذب مي‌کند.

سرمربي استقلال در خصوص اظهارات مهدي رحمتي گفت: من درباره رحمتي صحبت‌هايم را زده‌ام. مردم هم موضوع را مي‌دانند و همه را بهتر از ما مي‌شناسند. مردم، هم قلعه‌نويي را مي‌شناسند و هم اين دوستان را. من حرف‌هايم را يک‌بار زدم و اين حرف‌ها «پَشيزي» براي من ارزش ندارد و آنقدر مغز خودم را خسته نمي‌کنم که در مورد اين حرف‌ها که «پشيزي» ارزش ندارد، صحبت کنم.

قلعه‌نويي در پايان گفت: در حال حاضر به استقلال و آينده تيمم فکر مي‌کنم تا تيم منسجمي را بسازم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد