تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بر اساس اعلام سایت ترانسفرمارکتینگ آندرانیک تیموریان در رأس گرانقیمت‌ترین بازیکنان ایران قرار دارد.



سایت ترانسفرمارکتینگ که اختصاص دارد به قیمت بازیکنان فوتبال جهان پس از پایان بازی‌های ایران در جام جهانی فوتبال قیمت بازیکنان ایرانی را اعلام کرده است که آندرانیک تیموریان در رأس گرانقیمت‌ترین بازیکنان ایران قرار دارد.

این سایت قیمت تیموریان را 2 میلیون یورو اعلام کرده که رقمی بیش از 8 میلیارد تومان می‌شود. در عین حال مسئولان باشگاه استقلال اصرار دارند که این بازیکن را با پرداخت رقمی حدود یک و نیم میلیارد تومان به استخدام خود درآورند که با توجه به قیمت جهانی این بازیکن قدری عجیب و دور از ذهن به نظر می‌رسد.

2 تیم قطری که یکی‌اش لخویا است و دیگری القطر خواهان به خدمت گرفتن شماره 14 باشگاه استقلال هستند و رقم‌هایی در همین حدود را به ستاره فوتبال ایران پیشنهاد داده‌اند.

دلیل اینکه تیموریان گرانقیمت‌ترین بازیکن لیگ ایران معرفی شده سابقه بازی در لیگ انگلستان است. بازی‌های درخشان در جام جهانی فوتبال نیز در افزایش قیمت شماره 14 فوتبال ایران موثر بوده است.

تیموریان طبق آمارهایی که فیفا منتشر کرده یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی بود. پس از آن کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تیموریان را در تیم منتخب بازیکنان حاضر در جام جهانی قرار داد که این انتخاب موجب افزایش قیمت تیموریان شده است.

حال سوال این است که مسئولان باشگاه استقلال چگونه می‌توانند تیموریان را که از سوی سایت‌های بین‌المللی نقل و انتقالاتی 2 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده با مبالغی در حدود یک و نیم میلیارد تومان حفظ کنند. آیا این هدف شدنی است یا تیموریان را فصل بعد در تیم‌های دیگر خواهیم دید؟!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد