تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال امسال دشمن زياد دارد که همه آنها دشمنان من هستند.



در تمرين امروز استقلال بهرام افشارزاده، محسن بزرگي، منصور پورحيدري، سيد سعيد افجه‌اي و امير عرب حضور داشتند که پيش از شروع تمرين امير قلعه‌نويي سرمربي آبي‌پوشان به استقبال آنها رفت و بازيکنان را دور هم جمع کرد.

قلعه‌نويي در تمرين امروز استقلال گفت: وقتي امروز بهرام افشارزاده را ديدم ياد قريب مديرعامل اسبق استقلال افتادم. استقلال امسال کار سختي دارد و شما بازيکنان بايد تلاش کنيد و براي موفقيت بجنگيد چرا که همه دشمني‌ها با امير قلعه‌نويي است.

وي افزود: خدا شاهد است که بازيکناني که به درد نمي‌خوردند را انتخاب نکردم و امسال استقلال دشمن زياد دارد که همه آنها هم با من مشکل دارند و دشمن من هستند.

قلعه‌نويي در پايان درباره حضور افشارزاده در تمرين امروز استقلال خاطرنشان کرد: او طبق قولي که داده به تمرين آمد چرا که پيش از بازي اول مقابل راه‌آهن قول پاداش در صورت پيروزي را داد و حالا که به برتري رسيديم او آمده که اين پاداش را به بازيکنان بدهد. البته بايد از اعضاي هيأت مديره و بقيه معاونان باشگاه استقلال که امروز به تمرين آمده‌اند، تشکر کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد