تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم سپاهان اصفهان گفت: بازيکنان ملي‌پوش جز در روزهاي فيفا دي به اردوي تيم ملي نمي‌روند و من به جز در روزهاي فيفا بازيکنان را در اختيار تيم ملي نمي‌گذارم.



زلاتکو کرانچار دقايقي پيش در نشست خبري قبل از ديدار سپاهان و استقلال در هفته سوم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور اظهار کرد: قبل از بازي به خاطر سقوط هواپيماي ايران 141 به خاطر اين تراژدي به وجود آمده تسليت مي‌گويم و تقاضاي عافيت براي کشته شدندگان را دارم.

وي افزود: استقلال به ميهماني ما مي‌آيد و ما هميشه تاکيد داريم اين بازي به دربي ايران شبه است. از دو هفته پيش تا به حال ما امتيازات خوبي به دست آورديم شايد اين مسابقه بتواند مسيري براي ما باز کند تا ما قهرمان شويم؛ تيم استقلال تيم بزرگي بوده و شرايط مناسب سپاهان اين بازي و استقلال را تحت تاثير قرار نمي‌دهد و هميشه بازي بين اين دو تيم از کيفيت لازم برخوردار است. اميدوارم بازي فردا هم در شان اين دو تيم باشد و اعتقاد دارم کيفيت بازي سپاهان بهتر از استقلال است.

سرمربي تيم سپاهان تصريح کرد: استقلال از قلب دفاع خود بازيکناني را از دست داده همچنين از زماني که نکونام، جباري، منتظري و ديگر بازيکنانش از اين تيم جدا شدند اما هنوز موفقيت لازم را به دست آورده و قطعا شرايط خود را به آن زمان برگردانده است.

وي با بيان اينکه خروج‌هاي شهاب گردان در ديدار با گسترش‌فولاد مناسب بود، بيان کرد: ما تاکنون 4 گل به ثمر رسانده‌ايم و هيچ گلي دريافت نکرده‌ايم و بدون شک وضعيت گردان در ادامه نيز بهتر مي‌شود؛ به خوبي مي‌دانيم که استقلال تلاش مي‌کند از جناحين و با استفاده از بازيکناني نظير خسرو حيدري نفوذ کند اما ما مشکلي با اين مسئله نداريم و مي‌توانيم مقابل آن ايستادگي کنيم.

کرانچار تصريح کرد: زماني که در شرايط هجومي قرار داريم و تيم‌مان در حمله است، وضعيت خوبي داريم اما در هر لحظه بايد به کارهاي دفاعي توجه داشته باشيم تا دچار ضد حملات تيم استقلال نشويم. در بازي فردا ما به بازيکنان دفاع خود از جمله شجاع خليل‌زاده، عبدالله کرمي و هادي عقيلي انتظار داريم مشکلاتي که در خط هافبک ما وجود را جبران کنند و از خوردن گل جلوگيري نمايند.

وي خاطرنشان کرد: مشاوراني که به من مشاوره مي‌دهم تاکيد داشتم اصلاحاتي را در تيم انجام دهيم اما من مي‌گويم تيم ما بسيار باکيفيت‌تر از تيم استقلال است قطعا تيم ما مي‌تواند بر بازي چيره شود و ما هم نيز اين توقع از آنها داريم.

سرمربي سپاهان درباره وضعيت محرم نويدکيا گفت: محرم به تازگي از بند مصدوميت رها شده و آرام آرام به تيم ما ملحق مي‌شود. اميدواريم که بتواند در بازي‌هاي آينده به ما کمک کند.

وي پيرامون دعوت دو تن از بازيکنان اين تيم به تيم ملي اميد بيان کرد: به هر حال فوتبال ايرا ن به برخي از مولفه‌ها مشروط بوده و ما نمي‌توانيم براي يک اردوي دو روزه بازيکنانمان را به اردو بفرستيم و من به عنوان سرمربي تيم سپاهان تاکيد دارم فقط در مسابقات رسمي به تيم ملي و تمريناتي که به تيم باشگاه ضرر نزند، بازيکنانم را در اختيار تيم قرار دهم؛ ما اين مشکل را با تيم ملي بزرگسالان داريم اما منطقي است به تاريخ‌هايي را که فيفا اعلام مي‌کند رعايت کنيم و همانطور که گفتم در صورتي که به ضرر تيمم باشد، بازيکن در اختيار تيم ملي قرار نمي‌دهم، هرچند که منافع ايران نيز برايم مهم است.

کرانچار افزود: متاسفانه در اين چند روز شايعاتي دوباره دامن زده شده که رحمان احمدي از تيم سپاهان جدا خواهد شد. من هم بايد بگويم بازي خوبي که رحمان احمدي در نيمه دوم ديدار برابر فنرباغچه انجام داد سبب اين شد که اين تيم‌ها خواهان جذب رحمان بشوند اما نبايد فراموش کنيم که در سال گذشته کنار رحمان احمدي، شهاب گردان روي نيمکت سپاهان نشسته بود و در آن زمان باشگاه‌هاي ديگري هم به شهاب گردان پيشنهاد مي‌دادند اما او در سپاهان ماند.

وي افزود: در حال حاضر سپاهان به دو دروازه‌بان شماره يک و بزرگ نياز دارد. شهاب گردان کمي بيشتر از رحمان احمدي بر ما اولويت دارد اما اين چيزي از ارزشهاي رحمان احمدي کم نمي‌کند رحمان زماني که از ما خواست در بازي‌هاي آسيايي بازي نکند و به مسابقات تيم ملي در آستانه جام جهاني اضافه شود ما قبول کرديم و اشکالي در کار آن وارد نکرديم. در حال حاضر از او به عنوان يک بازيکن حرفه‌اي مي‌خواهيم در کنار تيم بماند.

سرمربي تيم سپاهان خاطرنشان کرد: ما از همه هواداران انتظار داريم فردا مانند بازي‌هاي گذشته در کنار تيم باشند و براي پيروزي سپاهان پيروزمندانه اين تيم را تشويق کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد