تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار سایپا و سپاهان با برد 2-0 سپاهانی ها تمام شد.



بازی نیمه اولی ضعیف و بدون موقعیت داشت. در این نیمه دو تیم نتوانستند فشاری جدی بر روی دروازه یک دیگر به وجود بیاورند و یک بازی در میانه میدان شاهد بودیم و دو تیم به جز یکی دو شوت، موقعیت جدی دیگری نداشتند.

در ابتدای نیمه دوم، مشکل قطعی برق، دوباره در ورزشگاه دستگردی به وجود آمد تا بازی برای مدت زیادی از جریان بیافتد. پس از جریان دوباره بازی، در دقیقه 50، احسان حاج صفی با یک ضربه سر زیبا روی پاس مهدی شریفی، گل اول سپاهانی ها را به ثمر رساند.

در ادامه سایپا نیز حمله های خود را شدید تر کرد اما خط دفاع سپاهان بسیار عالی عمل کرده و خط هافبک این تیم نیز با کنترل بازی، اجازه گل زنی به یاران سایپا را نمی داد. تا این تیم دوباره در دقایق پایانی، روی دریبل عالی احسان حاج صفی و ضربه فوق العاده وی از میان پاهای دروازبان سایپا، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا سپاهان با یک برد شیرین 2-0 در روز قطع برق در دستگردی در صدر جدول باقی بماند.
ترکیب دو تیم و آمار این بازی

سایپا: رادکو ویتکوویچ، وحیداسماعیل بیگی ، مسعود ابراهیم زاده ،مجید ایوبی، جواد نکونام، علی زینالی(75- میلاد میداوودی)، سجاد مشکل پور، مجتبی رمضانی(56- ابراهیم صادقی) ، روزبه شاه علی دوست ،غلامرضا رضایی و مهدی ترابی(83- علی قلی زاده)
سرمربی: مجید جلالی

سپاهان: شهاب گردان، حبیب گردانی، هادی عقیلی، ، عبدالله کرمی، وریا غفوری،فوزیل موسی اف،احسان حاج صفی ،رسول نویدکیا(83- حسین پاپی) ، محمدرضاخلعتبری(91- میلاد سرلک)، علی کریمی ومهدی شریفی
سرمربی: حسین فرکی

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد