تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تیم استقلال موفق شد از چارچوب هفته سی ام لیگ برتر با نتیجه 2-1 سپاهان را شکست دهد.



استقلال تهران – فولاد مبارکه سپاهان
ساعت 18  ورزشگاه آزادی تهران
محمدحسین زاهدیفرد – آرمان اسعدی – علیرضا ایلدروم – ناصر جنگی – ناظر: محمود رفیعی


ترکیب استقلال و سپاهان
 
گزارش بازی

نیمه اول:
بازی در 10 دقیقه اول آرام و بیشتر در میانه میدان در جریان بود. در دقیقه 11 شوت محکم جابر انصاری بعد از برخورد به مدافعین سپاهان دور شد. در دقیقه 13 ارسال خطرناک خسرو حیدری را اولیویرا دروازه بان سپاهان مهار کرد. در دقیقه 21 شوت خطرناک مهرداد محمد را مهدی رحمتی با کف دست دور کرد. در دقیقه 29 شوت فنی پاپی را رحمتی جمع کرد. در دقیقه 31 ضربه خطرناک رسول نویدکیا را سید مهدی رحمتی به کرنر فرستاد. در دقیقه 41 ضربه میلاد محمدی بعد از برخورد به یکی از مدافعین استقلال درون دروازه استقلال قرار گرفت. در ادامه اتفاقی رخ نداد و نیمه اول بازی به سود سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم:
در دقیقه 50 ضربه سر شجاع خلیل زاده با فاصله از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 60 ارسال کاوه رضایی را جابر انصاری با ضربه سر تبدیل به گل مساوی استقلال کرد. در دقیقه 73 ضربه خطرناک مهرداد محمدی را سید مهدی رحمتی با سیو خود دور کرد. در دقیقه 77 ضربه آزاد دیدنی احسان حاج صفی با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 84 فرشید باقری با یک شوت دیدنی گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا در نهایت استقلال 2-1 پیروز بازی شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد