تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

قلعه نویی وقتی مربی تیم ملی شد تمام بازیکنان خودش و رفیق فابریک هایش را بازی داد و اصلا از من خوشش نمی امد.



تکل خشن و در عین حال به یادماندنی حسین کعبی روی لوئیز فیگوی بزرگ در جام جهانی 2006 آخرین تصویر روشنی است که از گوش راست تند و تیز فوتبال ایران در ابتدای دهه هشتاد در ذهن اهالی فوتبال باقی مانده است. پایان جام جهانی آلمان با پایان دوران اوج کعبی همزمان شد و او آرام آرام از سطح فوتبال ایران دور شد. افول ستاره فوتبال ایران در جام جهانی 2006 ادامه پیدا کرد تا جائیکه امروز نام او در فهرست بازیکنان بیرون مانده و بدون تیم لیگ برتر به چشم می خورد.

بازیکن فصل قبل استقلال اهواز اما سعی می کند با این واقعیت کنار بیاید:« فوتبال بالا و پائین دارد و فوتبالیست جماعت این واقعیت را بپذیرد که یک روز فوتبالش تمام می شود. البته مردم وقتی مرا در خیابان می بینند می گویند چرا بازی نمی کنی و در جواب آنها می گویم فوتبال همین است.» کعبی در حالی از چرخه بازیکنان لیگ برتری بیرون مانده که فصل قبل در اغلب بازیهای استقلال اهواز به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت.

او اما از عبدالله ویسی و مدیران باشگاه استقلال اهواز دلخور است:«فصل قبل عبدالله ویسی از من خواهش کرد که در پست دفاع چپ بازی کن. پست من اصلا دفاع چپ نیست اما ویسی گفت به تو اطمینان دارم و با این کار فوتبالم را خراب کرد.»

گوش راست سابق تیم ملی گریزی هم می زند به جام ملتهای سال 2007 و دوران حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت پرماجرای تیم ملی:« قلعه نویی وقتی مربی تیم ملی شد تمام بازیکنان خودش و رفیق فابریک هایش را بازی داد و اصلا از من خوشش نمی امد. به همین دلیل در دوران او نیمکت نشین شدم و در جام ملتهای مالزی اصلا از من استفاده نکرد. دوران افت من از همان موقع شروع شد و همین اتفاقی که الان برای نکونام افتاده، آن موقع برای من رخ داد. بعد هم قطبی به تیم ملی آمد و به من اطمینان نکرد. به نظرم قلعه نویی فوتبالم را نابود کرد.»

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس تا حدودی از فوتبال فاصله گرفته اما بازگشت به فوتبال اعلام آمادگی می کند:« در حال حاضر چند شغل ازاد دارم و به آنها می رسم. در تهران و چالوس ساخت و ساز می کنم اما تمرین هم می کنم. بین نیم فصل اگر از لیگ یک هم پیشنهاد داشته باشم بازی می کنم چون کار عار نیست.» چند جمله آخر حسین کعبی ، احتمال خداحافظی زودهنگام او با فوتبال را تشدید می کند:« هدف من در فوتبال بازی کردن در جام جهانی بود که به آن رسیدم. ضمن اینکه در تمام رده های سنی برای تیم ملی بازی کردم. الان هم دیگر نه دنبال پول هستم نه دنبال پول و کسانی که فوتبالم را نابود کردند به خدا واگذار می کنم.»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد