تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم تيم فوتبال سپاهان گفت: براي فغاني سپاهان، استقلال و پرسپوليس فرقي ندارد و او هر صحنه‌اي را که ببيند اعلام خواهد کرد.



 محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی 3 بر یک سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم، ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و اگر دقت می‌کردیم این اتفاق می‌افتاد ولی در مجموع خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز را گرفتیم.

به گزارش تک گل، وی درخصوص صحنه‌ای که داور به سود سپاهان پنالتی گرفت و استقلالی‌ها به آن اعتراض داشتند گفت: نمی‌دانم توپ به دست خورد یا دست به توپ ولی همیشه گفته‌ام فغانی از داورانی است که هر چیزی را ببیند اعلام می‌کند او در شیراز پنالتی من را نگرفت اما برایش استقلال، سپاهان و پرسپولیس فرقی نمی‌کند و اگر لازم باشد خطا را اعلام می‌کند در مجموع با همه اتفاقاتی که بحث شده سپاهان لیاقت گرفتن 3 امتیاز را داشت.
مهاجم سپاهان در ادامه درخصوص شجاع خلیلزاده نیز گفت: او پسر دوست داشتنی‌ای است و در طول بازی تحت فشار بود فکر می‌کنم او از خوب‌های ما است و من نمی‌توانم درخصوص کارت قرمز او نظر بدهم.
خلعتبری درخصوص اینکه چرا موقع خروج خلیلزاده با او می‌خندید گفت: جو سنگین بود و می‌خواستم به او چیزی بگویم که از آن وضعیت خارج شود.
وی در خصوص اینکه در این چند سال چه حرکتی را پهلوانانه دیده است گفت: فکر می‌کنم در بازی با فجرسپاسی در شیراز بود که مهدی نظری می‌توانست توپ را تبدیل به گل کند اما این کار را نکرد و حرکت بسیار جوانمردانه‌ای انجام داد.
وی در پایان درخصوص اینکه گفته می‌شود او با اتومبیل شخصی به ورزشگاه آمده و حتی قصد داشته قهر کند گفت: من با اتوبوس تیم آمدم و برادرم هم با ماشین شخصی من به ورزشگاه آمده بود او مشکل کارت پارکینگ داشت و به همین دلیل او را به ورزشگاه راه نمی‌دادند اما مشکل حل شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد