تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 محمدرضا خلعتبري مهاجم سپاهان، هميشه چهره مناسبي براي گفت‌وگوست.



 به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، این مهاجم سابق تیم‌ملی که هنوز ذهنش درگیر عدم حضور در ترکیب ایران در جام ملت های آسیاست، به سوالات خبرنگار ما پاسخ می‌ دهد.

نتیجه در بازی دوستانه مهم نیست
در حال حاضر اردویی در کیش برگزار کردیم و هر روز صبح و بعدازظهر تمرین می‌ کنیم تا بازیکنان شرایط ایده آل مسابقات را حفظ کند. در این اردو یک بازی تدارکاتی با استقلال اهواز داشتیم که 2 بر یک باختیم. البته نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم به دلیل اینکه جوان ها وارد زمین شدند، نتیجه را واگذار کردیم. به هر حال بازی دوستانه است و نتیجه زیاد مهم نیست.

نبود کریمی به تیم‌ملی ضربه می‌ زند
وقتی علی کریمی از تیم‌ملی رفت خیلی ناراحت شدم و بلافاصله پستی در صفحه اینستاگرام خود گذاشتم. من به خاطر اینکه کریمی را دوست دارم این کار را کردم و امیدوارم تیم‌ملی از نبود علی کریمی ضربه نخورد. من فکر می‌ کنم حضور او از لحاظ روحی روانی به تیم‌ملی کمک کرده بود و نبودش از این نظر به ضرر تیم‌ملی است. همیشه کریمی را دوست داشتم و دارم و شخصیت دوست داشتنی دارد. من نمی‌ دانم علی کریمی چرا از تیم‌ملی رفت و دلیلش را باید از خودش بپرسید اما حتما اتفاقی افتاده که در آستانه سفر منصرف شده.

کی‌روش باشد دعوت نمی‌ شوم
چرا نباید به دعوت شدن به تیم‌ملی امیدوار باشم. من همیشه تمام تلاشم را می‌ کنم اما فکر می‌ کنم اگر کی‌روش بعد از جام ملت های آسیا همچنان سرمربی تیم‌ملی باشد، من دعوت نمی‌ شوم. شاید او اعتقادی به بازی من ندارد. به این مسائل هم فکر نمی‌ کنم و از تمام کسانی که لطف داشتند و گفتند جای من در تیم‌ملی خالی است، تشکر می‌ کنم. فکر می‌ کنم در حال حاضر باید به تیم‌ملی آرامش داد و من در این مورد زیاد صحبت نمی‌ کنم.

تیم‌ملی با زمان قطبی زیاد فرقی نکرده
تیم‌ملی الان با زمان قطبی زیاد فرقی نکرده است، در زمان قطبی ما شرایط خوبی داشتیم و دو، سه بازی خوب انجام دادیم اما مقابل کره نتیجه را واگذار کردیم و نه راه پس داشتیم و نه راه پیش. در حال حاضر آرزوی من قهرمانی تیم‌ملی  در جام ملت های آسیاست و برای تیم‌ملی کشورم دعا می‌ کنم. تیم‌ملی نسبت به آن زمان تغییرات زیادی نداشته، آقاجواد که کاپیتان است، سیدجلال که از قوی ترین مدافعان است در تیم‌ملی حضور دارد و آندو هم هست؛ فقط چند بازیکن دو رگه که ایرانی هم هستند به تیم‌ملی اضافه شدند. این بازیکنان برای من قابل احترام هستند مخصوصا اشکان دژاگه که در سطح بالای فوتبال بازی کرده است.

دوست دارم تیم‌ملی مثل بازی با آرژانتین بازی کند
همیشه گفته ام تیم‌ملی جلوی آرژانتین و نیجریه خوب بازی کرده چون بازیکنا انگیزه داشتند و خوب بازی کردند. اما در مورد نتیجه گفته ام خوب نتیجه نگرفته ایم. همیشه واقعیت ها را می‌ گویم و به نظر من تیم‌ملی در جام ملت ها خوب بازی کرد، دوست دارم در جام ملت ها تیم‌ملی مثل بازی با آرژانتین بازی کند و به فینال برسد.

باید از تیم‌ملی حمایت کرد
نظر شخصی من این است که نتایج تیم‌ملی در جام‌جهانی های گذشته بهتر بوده اما در حال حاضر فقط به موفقیت تیم‌ملی کمک می‌ کند و امیدوارم کی‌روش بتواند در این مقطع زمانی به تیم‌ملی کمک کند. الان وقت حرف زدن نیست و باید از تیم‌ملی حمایت کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد