تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سپاهان فردا در يک بازي خانگي به مصاف تيم انتهاي جدولي نفت‌مسجدسليمان مي‌ رود.



به گزارش "تک گل" محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان در مورد شرایطشان پس از برد استقلال خوزستان گفت: ما از قبل این بازی هم آمادگی داشتیم حالا باخت یک بر صفر به راه‌آهن دلیل بر این نیست که ما آمادگی نداشتیم در آن بازی هم اگر توپ هایمان تبدیل به گل می‌ شد، الان نتیجه فرق می‌ کرد. نفت‌مسجدسلیمان تیم خوبی است اما ما از این بازی امتیاز می‌ گیریم. نفت هم یک تیم انتهای جدولی است و حداقل به دنبال یک امتیاز است. برای همین بازی خیلی سختی داریم.

وقتی از او سوال شد سپاهان در خانه کار دشوارتری دارد چون حریفان رو به بازی دفاعی می‌ آورند پاسخ داد: به هر حال هر تیمیم قابل تیمی که در لاک دفاعی فرومی رود به مشکل می‌ خورد ولی ما به نحو احسنت از موقعیت هایمان استفاده می‌ کنیم و نمی‌ گذاریم حریف امتیاز بگیرد.

مهاجم سپاهان در مورد گلزنی در این دیدار ادامه داد: من هیچ موقع قول گلزنی نداده ام الان هم نمی‌ دهم ولی همه جوره در خدمت تیمم هستم.

خلعتبری در آخر افزود: تیم های بالای جدول همه با هم بازی دارند. ما باید بازی قابل قبولی انجام دهیم و اجازه ندهیم رقیبان جایمان را بگیرند. ما از دو بازی گسترش و پیکان هم امنتیاز می‌ خواهیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد