تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان اعتقاد دارد در بازی با ملوان باخت حق تیمش نبوده. خلعتبری بعد از بازی ملوان در خصوص این بازی و صحبت های فرزاد حاتمی گلزن ملوان علیه حسین فرکی گفت و گویی انجام داد:



حق مان باخت نبود
بازی با ملوان بازی بدی نبود و ما در نیمه دوم نتوانستیم آنطور که باید و شاید از موقعیت هایمان استفاده کنیم و بدشانس بودیم. ما موقعیت داشتیم اما متاسفانه به گل تبدیل نشد.آنها هم یک موقعیت داشتند که گل زدند و بعد از گل یکی، دو فرصت داشتند که شهاب گردان به خوبی توپ را مهار کرد.

ترکی درست تصمیم گرفت
در صحنه ای که آقای ترکی نظرش را در مورد پنالتی عوض کرد باید بگویم من هم فکر نمی کنم پنالتی بود. آقای ترکی به من گفت آفتاب اجازه نداده این صحنه را خوب ببیند. شاید برخوردی بوده ولی فکر نکنم پنالتی درست بود. یک بار هم که قرار بود شانس با ما باشد آقای ترکی نظرش را عوض کرد(باخنده) البته در همان صحنه توپ زیر پای ما بود و اگر داور سوت نمی زد شاید موقعیت خوبی پیش می آمد و معادلات بهم می ریخت. اما من به نظر آقای ترکی احترام می گذارم و ایشان همیشه عادلانه سوت می زنند.

گردان هیچ تقصیری نداشت
شهاب گردان در صحنه گل هیچ تقصیری نداشت و واقعا نمی توانست توپ را ببیند. دو، سه بازیکن جلوی دید او را گرفته بودند و او نمی توانست کاری بکند و این گل اتفاقی بود. در ادامه بازی ملوانی ها چند موقعیت خوب داشتند که شهاب واقعا عالی کار کرد.

سهمیه گرفتن هم سخت شده
در بازی با پدیده باید با تمام توان بازی کنیم و تمام تلاش مان را می کنیم. ما شرمنده هواداران شدیم و باید برای بازگشت به صدر امتیاز بگیریم و این بازی زیاد هم راحت نیست. امتیازات خیلی بهم نزدیک است و اگر همین طور پیش برویم حتی سهمیه گرفتن سخت می شود و باید خودمان را به بالای جدول برسانیم.

تعطیلات به ضرر ما شد
تعطیلات لیگ به ضرر ما شده اما درست نیست در این مورد زیاد حرف بزنیم چون نباید توجیه بیاوریم و باید با تمام توان کارمان را انجام دهیم.

حاتمی حق ندارد علیه فرکی حرف بزند
فرزاد حاتمی از دوستان خوب من است اما اگر ما فوتبالیست ها در هر شرایطی اخلاق را رعایت کنیم فوتبال بهتر می شود. بازیکن در هر شرایطی نباید پشت سر مربی اش حرف بزند و اگر از حسین آقا فرکی ناراحت است این مساله را رسانه ای کند. این بازیکن در هر فصل دو تیم عوض می کند و پشت سر آقای میثاقیان هم حرف شد و در پرسپولیس هم نتوانست بازی کند. فرزاد دوست خوب من است اما نباید تقصیرها به گردن مربیان بیندازد. خود من هیچوقت علیه کی روش صحبت نکردم و گفتم تلاشم را زیاد می کنم ولی فکر می کنم تا زمانی که ایشان باشد من دعوت نشوم. اما بی احترامی نکردم چون نظر هر مربی قابل احترام است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد