تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

خلعتبری اظهار کرد اگر بدشانسی نیاوریم شانس بالایی برای بدست آوردن عنوان قهرمانی در لیگ برتر داریم.



به گزارش "تک گل" ، محمدرضا خلعتبری در مورد بالا رفتن شانس قهرمانی سپاهان پس از برتری 2 بر یک برابر تراکتورسازی گفت: ما از همان اول هم امیدوار بودیم و بعد از شکست مقابل صبا هم ناامید نشدیم. در چند بازی با اینکه خیلی خوب بازی کردیم، ولی نتیجه نگرفتیم. خدا را شکر که در این بازی حساس سه امتیاز را گرفتیم. من در این بازی محروم و برای زیارت به مشهد رفته بودم و فقط نیمه اول را دیدم. به نظرم سپاهان در همین نیمه هم می‌توانست به گل برسد.

او در مورد اینکه شانس قهرمانی سپاهان چقدر است تاکید کرد: به نظر من شانس همه مدعیان 50 درصد است. تیم‌های بالای جدول با یکدیگر بازی دارند و از طرفی کار ما هم سخت شده و نهایت تلاشمان را برای قهرمانی انجام می‌دهیم.

خلعتبری در مورد فشارهایی که روی حسین فرکی و بازیکنان سپاهان وجود داشت گفت: متأسفانه یکسری اتفاقات افتاد که باعث ناراحتی ما شد. فرکی مربی قابل احترامی است و واقعا در این چند هفته بدشانسی آورد. علیه بازیکنان سپاهان و همچنین خود من شعار دادند. این درحالی است که من تا حالا قهرمانی در لیگ برتر ایران را تجربه نکرده‌ام و وقتی سپاهان نتیجه نمی‌گیرد خودم از همه بیشتر ناراحت هستم. امیدوارم در 5 هفته آینده بدشانسی نیاوریم و اگر بدشانس نباشیم قهرمان خواهیم شد. امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود.

مهاجم سپاهان درمورد بازگشت محرم نویدکیا به میادین فوتبال خاطرنشان کرد: خدا را شکر که محرم برگشت، هرچند او برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به زمان دارد. او یک وزنه تأثیرگذار است و به‌خوبی می‌داند چه زمانی باید پاس بدهد. ما با حضور محرم می‌توانیم بیشتر گل بزنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد