تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در حالیکه خلعتبری یکی از تاثیرگذارترین مهاجمان سپاهان در این روزه است، ولی باز هم در لیست کی روش برای بازی های دوستثانه فروردین ماه نامی از خلعتبری دیده نمی شود.



خلعتبری می‌ گوید که خودش هم نمی‌ داند چرا یک دفعه از تیم‌ملی دور ماند و از سرمربی تیم‌ملی می‌ خواهد که مشکل دعوت نشدنش به تیم‌ملی را بگوید.

باز هم در لیست نیستم

فدراسیون از کسانی که قرار است به تیم‌ملی دعوت شوند، پاسپورت خواسته ولی باز هم از من در لیست تیم‌ملی خبری نیست. واقعا خودم هم نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاده ولی من همچنان دوست دارم که به تیم‌ملی دعوت شوم.

به خدا خودم هم نمی‌ دانم چرا در تیم‌ملی نیستم

خیلی ها از من سوال می‌ کنند که بگو چه مشکلی بین تو و کی‌روش پیش آمده است. من به همه می‌ گویم به خدا نمی‌ دانم که چه مشکلی پیش آمده است. من داشتم خودم را برای حضور در جام‌جهانی آماده می‌ کردم که یک دفعه فهمیدم در لیست تیم‌ملی جایی ندارم. بعد هم که جام‌ملت‌ها‌ و باز هم من جایی در لیست کی‌روش نداشتم.

برای کسانی که هستند آرزوی موفقیت می‌ کنم

برای کسانی که در تیم‌ملی حضور دارند از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌ کنم. امیدوارم کسانی که در بازی با شیلی و سوئد حضور دارند، قدر این بازی مهم را بدانند چون این فرصتی است که کمتر پیش می‌ آید. من هم از تلویزیون می‌ نشینم و بازی های تیم‌ملی را می‌ بینم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌ کنم.

کی‌روش گفته دلیل دعوت نشدنم فنی نیست

کی‌روش در مصاحبه ای اعلام کرده که دلیل دعوت نشدنم به تیم‌ملی فنی نیست. من این صحبت را از قول آقای کی‌روش در یک روزنامه خواندم و واقعا خودم هم تعجب کردم چون هیچ مشکل اخلاقی ای نداشتم. حتی من با یک بازیکن در تیم‌ملی هم مشکل نداشتم که بخواهم از تمی ملی دور باشم.

آقای کی‌روش مشکلم را بگو

آقای کی‌روش من از شما خواهش می‌ کنم که اگر مشکلی دارم بگوید که همه بدانند بارها گفته ام و باز هم می‌گویم که من با هیچ کس در تیم‌ملی مشکلی نداشتم و واقعا دوست دارم بدانم دلیل دعوت نشدنم به تیم‌ملی چیست.

هیچ وقت فرصت نشد با کی‌روش صحبت کنم

هیچ وقت فرصت نشد که من با کی‌روش صحبت کنم. بعد از اینکه از تیم‌ملی خط خوردم تیم به جام‌جهانی رفت و بعد از آن هم که اردوی جام‌ملت‌های آسیا پیش آمد. واقعا هیچ وقت فرصت این نشد که من با کی‌روش کنم.

تمریناتم را بیشتر می‌کنم

من هنوز هم برای حضور در تیم‌ملی انگیزه دارم و اگر شد تمریناتم را بیشتر می‌کنم تا به این تیم دعوت شوم. البته به خوبی می‌دانم که مربیگری سلیقه ای است و ممکن است من اصلا در سلیقه آقای کی‌روش جایی نداشته باشم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد