تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم استقلال اين روزها علاوه بر جمع کردن حواشي تيم بزرگي مثل استقلال, بايد حواسش به مصاحبه هاي جواد نکونام هم باشد.



سرمربی تیم استقلال این روزها علاوه بر جمع کردن حواشی تیم بزرگی مثل استقلال, باید حواسش به مصاحبه های جواد نکونام هم باشد. کاپیتان تیم ملی در گفتگو با خبر ورزشی اتهامات جدیدی را علیه قلعه نویی وارد کرد و با این حرفها از حضور در دادگاه استقبال کرد.

امیر قلعه نویی که به نظر می رسید از صحبتهای جواد نکونام اطلاعی ندارد. بعد از شنیدن گفتگوی او به خبرنگار ورزش سه گفت:«من نمی خواهم دیگر جواب این آقا را بدهم، گفتنی ها گفته شده و فکر می کنم که بهتر است من از طریق قضایی پیگیر این اتهامات باشم.»

سرمربی استقلال که دوست نداشت بیشتر از این وارد حاشیه شود در مقابل صحبتهای نکونام در مورد پهلوانی در فوتبال گفت:« من فقط خدا را شکر می کنم که او چنین حرفهایی را زده و بخاطر همین هم که شده باید بیاید در دادگاه پاسخگو باشد. از نظر من این مصاحبه چیز خوبی است!»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد